zaterdag 2 mei 2020

You Can Create It - april


Whoop Whoop! Kijk mij eens stralen rechts bovenaan op de foto hihi... Wat voel ik mij trots zeg! Het is de 2de van de maand en omdat ik de You Can Create It kit mag verzorgen, zal ik vanaf nu altijd op de 2de van de maand mijn project plaatsen die ik met de kit van die maand gemaakt heb. Vandaag wil ik je een grappig project laten zien met de kit van de maand april .

Op de linkerfoto kun je zien wat er in de envelop zat van de maand april. Op de rechterfoto kun je zien welke producten er extra in de kit zaten.

Stampin' Up! Tropical Oasis 

Voor mijn kaart heb ik als basis de grote notecard gebruikt uit de Assorted Memories and More note card set. Het Tropical Oasis Designer Series Paper doet mij echt denken aan zon, zomer, strand en..... slippers. Hierdoor is het idee ontstaan voor deze kaart.

Stampin' Up! Tropical Oasis bundle

Mijn tekenkunsten zijn niet zo heel goed, maar ik heb met de hand twee slippertjes getekend en deze overgetrokken op het Tropical Oasis DSP en op een stukje Old Olive cardstock. Deze laatste heb ik iets groter gemaakt zodat er een rand ontstond. Voordat ik het DSP op het cardstock heb geplakt heb ik er eerst met Stampin' Mini Glue Dots een stukje Braided Burlap Trim opgeplakt als zijnde de bandjes van de slipper.

Stampin' Up! Tropical Oasis bundle

Met de bloemenpons uit de Sale-A-Bration (hij zal in de nieuwe jaar catalogus terug komen) heb ik een bloemetje geponst en met de Sponge Daubers heb ik ze wat ingekleurd met Daffodil Delight en Lovely Lipstick inkt. Ook deze heb ik met een Glue Dot op het lint geplakt. De Aloha heb ik meerdere keren uit een stuk Calypso Coral gestanst en op de kaart geplakt. Ik ben echt super blij met het resultaat. Het is eruit gekomen zoals ik ze in gedachten had. Daar kan ik echt blij van worden.

Ben jij nieuwsgierig wat de anderen met de materialen van de maand april hebben gemaakt? Dit zijn de projecten van een aantal kit bestellers:

Mary:


Lida:




Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!





















Alanna:






Jolan:


Wat zijn er super veel leuke projecten gemaakt he! Bij mij beginnen de radertjes in mijn hoofd alweer te werken hoor! De meesten van ons hebben gebruik gemaakt van de Timeless Tropical Bundle. Deze bundel bestaat uit de Timeless Tropical stempelset en de In The Tropics Dies. Deze producten staan ook weer in de nieuwe jaarcatalogus, alleen zijn zij vanaf 3 juni niet meer als bundel aan te schaffen maar alleen apart van elkaar. Wil je deze set heel graag hebben? Bestel hem dan nu, want tot en met 2 juni ontvang je nog een bundelkorting van 10% daarna niet meer. 

Het Tropical Oasis Designer Series Paper is op het moment dat ik dit schrijf nog steeds verkrijgbaar, maar helaas maar tot en met 2 juni of zolang de voorraad strekt. Dus ook hiervoor geldt, wil je dit graag hebben, wacht dan niet te lang. 

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je een heel fijn weekend toe en graag tot een volgende keer!





Gebruikte producten:

Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00
Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten