zaterdag 13 juni 2020

Stampin' Up! Many Medaillons - facebook hop Lovely Stampers



Het is de tweede zaterdag van de maand, dus het is weer tijd voor de Facebook Hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is uiteraard de nieuwe jaarcatalogus. 

Ik had de Many Medaillons stansenset voor mijn neus liggen en nadat ik er een tijdje mee aan het spelen was geweest, onstond deze voorkant van de kaart. 

Stampin' Up! Many Medailons

Ik heb mijn bladen van de stansmachine zo geplaatst, dat hij maar drie kanten door en door gesneden heeft. Want als ik alle vier de kanten zou stansen, dan zou ik een losse voorkant krijgen en ik wilde juist dat het aan de kaart vast zou blijven zitten. 

Het eindresultaat was al geweldig, maar ik wilde toch nog net iets extra's. Zo wilde ik iets met de regenboogkleuren en onstond dit idee. Ik heb uit alle 10 de kleuren cardstock van de Brights kleurenfamilie de lange stans met vierkantjes gestanst en daarna heb ik de vierkantjes los geknipt van elkaar. Als laatste heb ik ze op de kaart geplakt als een regenboog. 

Stampin' Up! Many Medailons

Als laatste heb ik uit de Well Said stempelset de "Congratulations" gestempeld en heat embost op een stukje Basic Black cardstock. 

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je weten welke producten ik precies gebruikt heb? Klik dan op de foto onderaan dit bericht en dan kom je in een overzicht van producten terecht die je eventueel gelijk in je winkelmandje kunt plaatsen. 

Heel veel plezier!



Stampin' Up! Many Medaillons



   Bestel hier de nieuwe You Can Create It kit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten