woensdag 17 juni 2020

Stampin' Up! Pampered Pets Bundle - tutorial

Vorige week kreeg ik mijn nieuwe catalogus bestelling binnen met de Playful Pets Suite. Wat een geweldige Suite is dit zeg! 

Voor het kaartje van vandaag heb ik het Playful Pets Designer Series Paper gebruikt en de Pampered Pets Bundle. Deze bundle bestaat uit de Pampered Pets stempelset en de Pets Dies.  Dit is de tutorial die ik van het kaartje gemaakt heb. 

Stampin' Up! Pampered Pets bundle

Voor het kaartje van vandaag heb ik een sketch van Pinterest genomen. Heb je even geen inspiratie of wil je gewoon even niet nadenken hoe je je kaartje wilt gaan indelen? Zoek dan eens een Sketch op Pinterest of Google. Hiermee heb je een richtlijn van hoe je je kaartje kunt indelen.

Stampin' Up! Pampered Pets bundle

Dit zijn de maten van het DSP en carstock wat ik heb gebruikt. Ik zal in de opsomming de kleur ook aangeven, maar uiteraard kun je natuurlijk elke kleur gebruiken die jij wilt. 

Playful Pets DSP:
  • 4,5 cm x 10 cm 
  • 6 cm x 8 cm
  • 3,5 cm x 12 cm
Cardstock:
  • Basic Black: 4,8 cm x 10,3 cm
  • Basic Black: 6,3 cm x 8,3 cm
  • Basic Black: 3,8 cm x 12,3 cm
  • Basic Black: 9 cm x 3,5 cm
  • Flirty Flamingo: basiskaart van 29 cm x 10,5 cm (gerild op 14,5 cm)
  • restant stukje Whisper White 
Stampin' Up! Pampered Pets bundle

Dit is de variatie van de kaart die ik heb gemaakt met de hond uit de stempelset. En als hondenbaasje vind ik deze misschien nog wel leuker stiekem. 

Wist je dat je 10% korting ontvangt als je de bundle besteld? Wil je hier meer informatie over? Of wil je graag bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Ook kun je op onderstaande foto klikken en dan kom je direct terecht in mijn webshop en kun je kiezen welke producten je wel en niet wilt bestellen. 

Heel veel stempelplezier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten