vrijdag 19 juni 2020

Stampin' Up! Facebook Live SOL - Pampered Pets bundle

Afgelopen woensdag heb ik op mijn Facebookpagina een Facebook Live SOL gegeven. Samen hebben wij een super leuke funfold kaart gemaakt. Wil jij meedoen met deze SOL? Klik dan op onderstaande foto om naar de bewerkte video van mijn Facebook Live te gaan. 

Stampin' Up! Pampered Pets fb live

In deze live beloof ik je om alle maten nog op een rijtje te zetten. Hierbij de werkbeschrijving:

Stampin' Up! Pampered Pets fb live
  • Neem een basiskaart (Whisper White) van 29 cm bij 10,5 cm en ril deze met de lange zijde boven op 14,5 cm
  • Snij uit een stuk gekleurd cardstock (Basic Gray) een mat van 10 cm bij 14 cm. Snij deze mat door de korte kant boven in je Trimmer te leggen en dan te snijden op 10 cm (dit ging in de live fout).
  • Snij een stuk DSP (Playful Pets DSP) van 9,5 cm bij 13,5 cm. Heb je een richting in je papier, hou er dan rekening mee dat dit een "landscape" kaart wordt.
  • Plak bovengenoemde matten op de voorkant van je basiskaart.
  • Ik heb de binnenkant bestempeld met de Pampered Pets stempelset. Wil je niet stempelen maar cardstock/dsp gebruiken, dan snij je hierboven niet maar 1 mat cardstock/dsp maar 3.
  • Snij een strook cardstock van 29 cm bij 2,5 cm (het was de bedoeling dat deze strook van Basic Gray gemaakt werd, maar doordat ik het verkeerd gesneden had, heb ik voor Whisper White gekozen).
  • Ril deze strook met de lange zijde boven op 7,25 cm en 14,5 cm. Draai de strook om en ril de andere zijde ook op 7,25 cm.
  • Vouw deze strook als een W en plak deze in de kaart. Zie op de foto beneden. 
  • Snij 4x cardstock  van 5 cm bij 5 cm.
  • Snij 4x whisper White van 4,5 cm bij 4,5 cm. Je kunt, net als ik, bijvoorbeeld twee blokjes vervangen door dsp. 
  • Plak de vierkantjes op elkaar en plak deze op de strook.
  • Het is nu tijd om de voorkant te versieren. 
Stampin' Up! Pampered Pets fb live

Je kaart is nu klaar!  Ik heb ook een versie met de poezen gemaakt.

Stampin' Up! Pampered Pets fb live Stampin' Up! Pampered Pets fb live

Is deze bundle niet geweldig? Als je de stempelset en de stansen tegelijkertijd als bundel koopt, dan ontvang je een extra korting van 10%.  Zit je er aan te denken om het starterspakket te bestellen? Doe dit dan voor 30 juni a.s. en kies bijvoorbeeld deze bundel gratis bij je starterspakket. Wil je hier meer over weten? Klik dan hier

Wil je een bestelling plaatsen en/of heb je vragen over de producten van Stampin' Up!? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Fijne avond en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten