dinsdag 23 juni 2020

Stampin' Up! Maak je eigen DSP tutorial

Vandaag heb ik een video voor je opgenomen en hierin maak ik mijn eigen Designer Series Paper met de Lovely You Bundle. 


Je eigen Designer Series Paper maken kan in principe met elke mogelijke set, maar ik moet wel heel eerlijk zijn, dat een stempelset met ook kleinere afbeeldingen vaak het beste werkt. Kies de stempels uit waarmee je wilt werken en daarna de kleuren die je wilt gaan gebruiken. Voor het kaartje wat ik maakte gebruikte ik Night of Navy, Pacific Point, Seaside Spray en Balmy Blue.

Stampin' Up! Lovely You bundle

Als ik ga stempelen begin ik altijd met de grootste stempel en dan ga ik van groot naar steeds kleiner. Dit werkt voor mij het makkelijkst. 

Voor deze kaart heb ik een basiskaart gebruikt van 21 cm bij 14,5 cm, gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen. Hierop heb ik een mat Night of Navy cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm. Op de mat Whisper White van 9,5 cm bij 13,5 cm heb ik gestempeld. Voordat ik dit op de kaart plakte heb ik de tags erop geplakt met Stampin' Dimensionals en daarna heb ik er nog een stukje Bakers Twine omheen gedraaid. 

Als laatste heb ik de Basic Rhinestones ingekleurd met de Night of Navy Stampin' Blends om zo het glimmertje aan te passen aan mijn kaart. 

Stampin' Up! Lovely You bundle

Voor deze kaart heb ik de kleuren Blackberry Blizz, Real Red, Calypso Coral en Blushing Bride gebruikt. Ook deze combinatie is prachtig geworden. Voor mijn kaarten heb ik bewust voor een kleurenscharkering gekozen die in dezelfde hoek zit, maar uiteraard kun je natuurlijk alle kleuren met elkaar mengen. 

Vind jij deze Bundle nu ook net zo geweldig als ik? Wil jij ook de Lovely You stempelset en de "Kies je eigen etikelt" pons bestellen? Dan ontvang je een korting van 10%. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com met je bestelling en ik zorg er dan voor dat deze rechtstreeks bij jou thuis wordt afgeleverd. 

Heel veel stempelplezier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten