woensdag 15 juli 2020

Stampin' Up! 3D Cube Pop Up Box Card tutorial NL

Vorige week zag ik een geweldig YouTube filmpje voorbij komen van mijn lieve teamgenootje Ine van den Eijnden van MadeByInepie en daarin maakte zij een 3D Cube Pop Up Box Card. Deze kaart is zo geweldig, dat ik er een variatie op heb gemaakt. Wil je zien wat ik aan de box card veranderd heb? Klik dan snel op onderstaande link om naar mijn YouTube filmpje te gaan. 


Had jij de originele versie van Ine nog niet gezien? Klik dan hier om naar haar tutorial te gaan. 

Stampin' Up! 3D Cube Pop Up Box Card - Forever Greenery

In mijn YouTube tutorial kun je zien hoe ik dit kaartje maak, maar hier zijn de maten die ik in het filmpje noem. 
  • Neem een A4 gekleurd cardstock. Leg de korte kant bovenaan op je Stampin' Trimmer en snij op 15 cm.
  • Draai dit cardstock een kwartslag en snij op 21 cm. 
  • Hou de lange zijde boven en ril op 5 cm - 10 cm - 15 cm en 20 cm
  • Draai het cardstock een kwartslag (korte kant is nu boven) en snij op 5 cm. Je hebt nu de basiskaart en één van de twee boxen
  • Voor de andere box neem je de strook die je bij de eerste stap nog over had en maak hier een strook van 26 cm bij 5 cm van
  • Ril deze strook met de lange zijde boven op 7,5 cm - 12,5 cm - 20 cm en 25 cm
  • Om de kaart te versieren heb je de volgende materialen nodig
    • Cardstock voor de "buitenkant":
      4x 4,5 cm bij 4,5 cm
      1x 4,5 cm bij 7 cm
      1x 4,5 cm bij 2 cm 
    • DSP voor de "buitenkant"
      4x 4 cm bij 4 cm
      1x 4 cm bij 6,5 cm
      1x 4 cm bij 1,5 cm
    • DSP voor de "binnenkant"
      5x 4,5 cm bij 4,5 cm
      1x 4,5 cm bij 7 cm
Stampin' Up! 3D Cube Pop Up Box Card Peony Garden DSP

Om te testen of wat ik in mijn hoofd bedacht had wel klopte, heb ik als eerste bovenstaande kaart gemaakt. Als basis heb ik hiervoor Basic Gray cardstock genomen met hierop Petal Pink cardstock matten en Peony Garden DSP. De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset Volop Vrienden. 

Bestellen:
Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je deze prachtige producten bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.
Bestel je voor 31 juli voor een bedrag van € 60,= dan neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Daarnaast vieren wij t/m 3 augustus ook de Bonusdagen. Dit betekent dat je bij elke € 60,= aan bestellingen een kortingscode ontvangt t.w.v. € 6,=. Deze code(s) kun je inleveren tussen 4 en 31 augustus en geven je direct recht op korting. 

Bezoek ook eens de blog van Ine van den Eijnden en kijk daar eens wat voor een prachtige projecten zij nog meer heeft gemaakt! Klik hier om naar haar blog te gaan. 

Heele veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten