dinsdag 14 juli 2020

Stampin' Up! Cute Fruit beginnerskaart

Vandaag wil ik je graag iets laten zien uit de beginnerscatalogus. In deze catalogus staan producten die uitermate geschikt zijn om mee te starten. Dus heb je geen ervaring met stempelen? Probeer dan eens de sets uit deze brochure. Uiteraard zijn deze stempels ook uitermate geschikt voor de gevorderde stempelaar. Voor mijn YouTube video heb ik voor de Cute Fruit stempelset gekozen. 


Voor deze kaart heb je niet heel veel verschillende materialen nodig. Naast de cardstock heb je alleen nog maar een paar kleurtjes inkt nodig en zelfs meerder kleuren is niet noodzakelijk.

Stampin' Up! Cute Fruit

Om deze kaart te maken heb ik een mat Whisper White cardstock genomen en hierop heb met verschillende kleuren inkt (in dit geval Mango Melody, Pumpkin Pie en Granny Apple Green) de schijfjes fruit gestempeld. De schijfjes bestaan uit twee stempels. De binnenkant van de schijfjes zijn lichter. Niet omdat ik hiervoor andere inkt heb gebruikt, maar ik heb ze eerst een keertje afgestempeld. De schilletjes zijn op volle kracht gestempeld. Deze mat heb ik op een mat Granny Apple Green cardstock geplakt en dit geheel heb ik op de basiskaart geplakt. 

De banner heb ik gemaakt met een nieuwe pons die in de nieuwe Mini Catalogus staat. Met deze pons kun je 6 verschillende tags maken. Is dat niet geweldig! Binnenkort meer over deze pons. 

Stampin' Up! Cute Fruit

Om het kaartje toch nog even wat extra's te geven, heb ik een aantal Basic Jewel Rhinestones op de kaart geplakt. Een lintje of wat Bakers Twine had ook heel goed gekund bedenk ik mij nu. 

Bestellen:
Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil jij weten welke producten ik precies heb gebruikt voor deze kaart? Klik dan op de foto helemaal onderaan deze blog. 

Heel veel stempelplezier!














Klik op onderstaande foto om te zien welke Stampin' Up! 
producten ik precies heb gebruikt voor dit project!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten