maandag 6 juli 2020

Stampin' Up! Simpele kaart met het Ornate Garden Specialty DSP - tutorial

Vandaag wil ik je graag laten zien hoe makkelijk het is om met een stukje Designer Series Paper op een hele gemakkelijke manier een prachtige kaart te maken. Klik op onderstaande foto om naar mijn YouTube tutorial te gaan. 


Voor deze kaart heb je niet heel veel nodig. Je start met een basiskaart, in dit geval in de kleur Mint Macaron, van 21 cm bij 14,5 cm. Deze ril je met de lange zijde boven op 10,5 cm en vouw je dubbel. Hierop heb ik een mat Gold Foil geplakt van 10 cm bij 14 cm. Voordat ik de Foil op de kaart heb geplakt heb ik eerst met de Stitched Shape framelits het grootste vierkant eruit gestanst. Het is natuurlijk zonde om zoveel mooie Foil achter het DSP te verstoppen. 

Ik heb nog wel een tip. Zijn jouw platen van je stansmachine ook zo vaak gebruikt dat het vol zit met krassen? Merk je dat je bij het stansen van de Foil beschadigingen op de Foil maakt? Leg dan eerst een stukje kopieerpapier over de glimmende kant van de folie voordat je gaat stansen. Zo vermijd je krassen. 

Stampin' Up! Ornate Garden Specialty  DSP

Op de Gold Foil heb ik een mat Ornate Garden Specialty Designer Series Paper geplakt van 9,5 cm bij 13,5 cm. Ik heb bewust voor een stuk genomen waarin het goud terugkomt. Zo wordt de kaart één geheel. 

Hierop heb ik met Stampin' Dimensionals het grote Gold Foil vierkant geplakt en op een restant stukje heb ik met Mint Macaron inkt en de nieuwe Nederlandse stempelset Volop Vrienden de tekst "Jij bent echt fantastisch" gestempeld. Met de tekst een beetje rechts in de bovenhoek heb ik met de een na grootste Stitched Shapes vierkante stans de tekst uitgestanst en op de Gold Foil geplakt. 

Op zich heeft je kaart niet heel veel meer nodig, maar ik heb ervoor gekozen om uit een restant stukje Mint Macaron carstock 3 kleine daisies te ponsen met de Medium Daisy Punch. Deze heb ik met mini Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt en om het geheel toch nog wat extra bling te geven heb ik er Champagne Rhineston Basic Jewels opgeplakt. 

Ik ben echt heel blij met deze prachtige sjieke kaart. 

Bestellen:
Wil jij nu ook deze kaart na kunnen maken en/of heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik gebruik? Wil je kortingscodes t.w.v. € 6,= verdienen bij elke € 60,= aan bestellingen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Als je voor 31 juli een bestelling doet van minimaal € 60,=, dan ontvang je niet alleen de verdiende kortingscodes, maar ook nog eens gratis verzending t.w.v. € 5,95.

Wil je weten welke materialen ik allemaal gebruikt heb voor deze kaart? Klik dan op onderstaande foto. Je komt dan in mijn webshop terecht en daar zie je gelijk een opsomming van de producten die ik gebruikt heb. 


Een hele fijne dag en tot gauw!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten