maandag 17 augustus 2020

Stampin' Up! Box of Sunshine uitpakfilmpje!

Ken jij de Paper Pumpkin kit? Normaal gesproken kun je deze kit alleen maar kopen als je in Amerika of Canada woont, maar deze box of Sunshine, speciaal gemaakt door Sara Douglas de CEO van Stampin' Up! is nu ook in Nederland verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. 

Wil jij zien wat er in de kit zit? Bekijk dan onderstaand uitpakfilmpje.

Is de kit niet geweldig? De kit is all-inclusive. Dit betekent dat alles wat je nodig hebt om de 8 kaarten te maken in de kit zit. Het enige wat je nog nodig hebt is een clearblock (liefst een D block). De kaarten, de embellishments en zelf de Stampin' Dimensionals en Glue Dots zitten in de kit. 

 

De Box of Sunshine kost € 26,= exclusief verzendkosten. De kit is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Wil jij deze kit ook graag bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Hier kun je ook terecht voor al je vragen. Indien je nog kortingscoupons hebt van de bonusdagen, vergeet deze dan niet in te wisselen. Wil je de kit bestellen via mijn webshop? Klik dan op onderstaande foto. 

Hou mijn YouTube kanaal in de gaten, want binnenkort zal ik samen met jullie een aantal kaartjes uit de kit gaan maken. 

Heel veel stempelplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten