zaterdag 1 augustus 2020

Stampin' Up! You Can Create It kit juli 2020


Hallo allemaal! Het is 2 augustus, dus de hoogste tijd om jullie te laten zien wat ik met de You Can Create It kit van juli gemaakt heb. Dit waren de materialen die deze maand in de envelop zaten. 


Toen ik deze samenstelling zag, wist ik het meteen. Ik wilde heel graag het prachtige ombre effect van het Artistry Bloom Designer Series Paper laten zien. Om de achtergrond zoveel mogelijk "heel" te laten heb ik met de Playful Alphabet Dies de woorden Hip Hip Hooray eruit gestanst en daarna heb ik het geheel met Mini Stampin' Dimensionals op een Basic Black cardstock basis geplakt. Als extra heb ik er nog wel wat Basic Rhinestones op geplakt.


Toen ik dat gedaan had, had ik natuurlijk een prachtig stapeltje met letters over. Ook deze heb ik op een Basic Black cardstock basis geplakt. Om dit te doen heb ik een Foam Adhesive Sheet gebruikt die als extra materiaal in de kit zat. Deze sheets zijn nieuw en vooral voor dit soort kaartjes/techniekjes onmisbaar. Je kunt het foam namelijk in allerlei vormen en maten stansen/ponsen die je maar wilt.  

Ben jij nieuwsgierig naar wat anderen met de materialen van de maand  juli hebben gemaakt? Dit zijn de projecten van een aantal kit bestellers:


Lida:




Marion:



Marianne: 

 



Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!























Alanna:







Jolan:


Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Door de vakantie periode zijn een aantal collega demo's er niet aan toe gekomen om een project te maken. Sommigen zullen zelfs nog volgen. Zodra er een project bij komt, zal ik deze blog bijwerken. 

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Voor het volgende kwartaal kun je uiteraard de kit al bestellen als je dit wilt. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. Wil je de kit bestellen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com 
Heb jij nog niet gezien wat er dit kwartaal allemaal in de kit zit? Klik dan op onderstaande link om naar het uitpakfilmpje van de kit te gaan.  


Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten