zaterdag 1 augustus 2020

Stampin' Up! Splitcard techniek Timeless Tropical Videohop

Vandaag schrijf ik deze speciale blog, want vandaag organiseer ik samen met Ine van MadeByInipie een videohop! Samen willen wij jullie graag laten zien wat wij zoal met Timeless Tropical stempelset kunnen maken. Klik op onderstaande foto om naar mijn video te gaan. 


Voor deze tutorial heb ik de Splitcard techniek gebruikt. Deze techniek heb ik pasgeleden ontdekt en ik ben er echt helemaal weg van. Wat ik er zo super leuk aan vind, is dat je in één klap twee kaarten kunt maken. Super handig. 

Stampin' Up! Timeless Tropical

Eigenlijk is het heel eenvoudig. Je neemt een stuk Whisper White cardstock van 19 cm bij 13,5 cm en met de lange zijde boven ril je op 9,5 cm of je zet daar een potloodstreep. Dit is het punt waarop je straks cardstock snijdt. Rond deze streep maak je geheel naar eigen inzicht een samenstelling van afdrukken. Voor mijn kaart heb ik de Timeless Tropical stempelsets en de Tropical Dies gebruikt. 

De bloemen heb ik ingekleurd met de combo pack Stampin' Blends in de kleur Flirty Flamingo en voor het stampertje heb ik Daffodil Delight dark gebruik. Voor de blaadjes heb ik Granny Apple Green gebruikt. Als je alle afdrukken in het midden van de cardstock hebt geplakt, kun je het cardstock doormidden snijden op 9,5 cm. Je hebt nu twee kaartfrontjes en van deze frontjes kun je de kaarten maken. Hiervoor heb ik een basiskaart Whisper White genomen met daarop een mat  van Basic Black cardstock.

Stampin' Up! Timeless Tropical

Voor deze bloemen heb ik de combopack Stampin' Blends gebruikt in de kleuren Daffodil Delight, Old Olive en Poppy Parade gebruikt.

Ben jij inmiddels ook zo nieuwsgierig naar wat Ine gemaakt heeft? Klik hier om naar haar video tutorial te gaan. Ik wens je heel veel kijkplezier!

Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en nog profiteren van de Bonusdagen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel kijk- en stempelplezier!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten