zaterdag 12 september 2020

Lovely Stampers Team Facebook Hop - Nazomer

Welkom bij de Facebook Hop van het Lovely Stampers Team. Het thema van de hop is "Nazomer". Maar ja wat is nazomer? Voor mij is nazomer heel veel. Nazomer is voor mij weer teruggaan naar school, weer aan de zijlijn van het voetbalveld, de eerste herfstbuitjes, maar ook de laatste heerlijke zomerse dagen. Met deze zomerse dagen in mijn achterhoofd heb ik dit kaartje gemaakt. 

Stampin' Up! Timeless Tropical

Voor de achtergrond van deze kaart heb ik een stuk Shimmery White cardstock gebruikt, omdat dit cardstock mij helpt om mooier te blenden. Het Shimmery White cardstock is net wat gladder. Als eerste heb ik met So Saffron in het midden van de kaart een zon gesponst. Daarna heb ik een cirkel uit een post-it gestanst en deze heb ik gebruikt als mask om het gesponste gedeelte te beschermen. Daarna ben ik vanuit het midden naar buiten gaan sponsen met de volgende kleuren: Crushed Curry, Pumpkin Pie, Flirty Flamingo en Melon Mambo. Ik ben net zo lang aan het sponsen en blenden geweest totdat ik helemaal tevreden was. Toen ik de mask eraf haalde werd het resultaat alleen maar NOG mooier. 

Stampin' Up! Timeless Tropical

Als laatste heb ik de palmbomen en de "hello" uit de Timeless Tropical stempelset op de kaart gestempeld met Memento Black Inkt. Dit heb ik gedaan met behulp van de Stamparatus, zodat ik de afdruk vaker kon maken op precies dezelfde plek waardoor de afdruk echt git en gitzwart werd. Als laatste heb ik het landschap zelf getekend en ingekleurd met de Basic Black Stampin' Write Marker. Voor de rest van de kaart heb ik een mat Basic Black cardstock gebruikt en de basis is gemaakt van Flirty Flamingo cardstock. 

In eerste instantie wilde ik iets heel anders gaan maken. Want deze nazomer staat bij ons thuis in het teken van verschillende bruiloften, waarvan eentje van een collega. Om haar een kleinigheidje te geven, wilde ik heel graag een klein flesje wijn leuk verpakken en dat heb ik ook gedaan. Deze wilde ik jullie laten zien, maar toen ik hoorde dat mijn lieve vriendin en teamgenootje Ine van den Eijnden van MadebyInepie ook aan de gang was gegaan met flesjes versieren en wij juist naar elkaar mogen linken tijdens de hop, heb ik mijn plannen toch maar omgegooid. Zo eigenwijs als ik ben. Ine en ik hebben dit wel vaker hoor dat we praktisch hetzelfde maken zonder dat we het van elkaar weten. Zo grappig dit. Nadat ik het flesje voor mijn collega versierd had, ben ik lekker gaan sponsen voor dit kaartje. Heerlijk kliederen met inkt. Mijn vingers zijn er nog roze van hihi.... Dus het was zeker geen straf om toch nog een ander project te maken. 

Wist je dat je alle gebruikte producten bij mij kunt bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Heb je nog vragen? Stuur dan ook gerust een mailtje. 

Fijn weekend en tot heel gauw!









Wil jij de nieuwste You Can Create It kit bestellen? Klik dan op onderstaande link om naar het bestelformulier te gaan. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten