woensdag 16 september 2020

Stampin' Up! Stitched Triangles Dies - tutorial

Vorige week woensdag heb ik mee gedaan aan de Internationale Around the World on Wednesday blog hop en daarvoor had ik een aantal super leuke projecten gemaakt met de Stitched Triangles Dies. Ik kreeg van iedereen zulke leuke en lieve reacties, dat ik een tutorial heb gemaakt van hoe je deze driehoeken heel makkelijk zelf kunt maken. 


En heb ik iets teveel gezegd? Makkelijk toch? Voor de driehoeken die ik in dit filmpje maak, heb ik de kleuren (van donker naar licht) Night of Navy, Misty Moonlight, Pacific Point, Bermuda Bay, Coastal Cabana en Pool Party gebruikt. Totaal anders dan op het plaatje hierboven, maar zeker minstens zo mooi.

Stampin' Up! Stitched Triangles Dies

De aankomende dagen/weken zal ik verschillende video's plaatsen waarin ik jou laat zien hoe je met deze driehoeken hele leuke projecten kunt maken. 

Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier en tot gauw!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten