woensdag 2 september 2020

Stampin' Up! You Can Create It kit augustus 2020

 

Hallo allemaal! Het is 2 september, dus de hoogste tijd om jullie te laten zien wat ik met de You Can Create It kit van augustus gemaakt heb. Dit waren de materialen die deze maand in de envelop zaten. 


Is het niet een geweldig pakketje! Had jij de mini Paper Pumkin Boxes al gespot in de jaarcatalogus? Deze box kun je voor zoveel verschillende doeleinden gebruiken. 

Ik heb ervoor gekozen om een box met Note Cards te maken. Een leuke manier om iemand een paar kaartjes kado te doen. Omdat ik persoonlijk de box wel heel erg wit vind, heb ik ervoor gekozen om mijn box te sponsen in de kleur Rococco Rose. Eerst heb ik de bloemen uit de Floral Essence stempelset genomen en deze heb ik heat embost met witte embossing poeder op de mini Paper Pumpkin Box. Daarna heb ik met een spons en inkt de kleur aangebracht op de box. Dit alles heb ik uiteraard gedaan voordat ik het doosje in elkaar heb gezet. 
Tip: bekijk van tevoren goed welke delen er zichtbaar zijn als je de box in elkaar vouwt. Het mooiste is om al deze delen te sponsen. Ennuh.... vraag mij niet hoe ik dat weet hihi......

Stampin' Up! Floral Essence mini paper pumpkin box

De rest van de materialen uit de kit heb ik gebruikt om deze twee Note Cards te maken. Het Peony Garden Designer Series Paper is zo mooi, dat ik er bewust voor gekozen heb om de kaartjes zo eenvoudig mogelijk te houden. Hiervoor heb ik de Posted for You bundle gebruikt. 

Stampin' Up! Peony Garden DSP

Vrij sober en eenvoudig, maar ik ben echt super blij met het eindresultaat.   

Ben jij nieuwsgierig naar wat anderen met de materialen van de maand augustus hebben gemaakt? Dit zijn de projecten van een aantal kit bestellers:


Lida:
 

 


Marianne: 

 

 


Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!

























Alanna:








Jolan:


Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig en sommigen echt geniaal bedacht! Die ga ik nog eens een keertje namaken denk ik. 

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Voor het volgende kwartaal kun je uiteraard de kit al bestellen als je dit wilt. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. Wil je de kit bestellen? Klik dan hier om naar het bestelformulier te gaan. 

Heb jij nog niet gezien wat er dit kwartaal allemaal in de kit zit? Klik dan op onderstaande link om naar het uitpakfilmpje van de kit te gaan.  


Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten