zaterdag 24 oktober 2020

Stampin' Up! Trimming the Town DSP kaart tutorial - NL

Ook vandaag wil ik je graag weer een kaartje laten zien dat geheel gemaakt is met Designer Series Paper. Vandaag heb ik gekozen voor het "Trimming The Town" DSP, omdat je dit kaartje echt alleen maar met het DSP kunt maken. Eén van de vellen staat namelijk vol met teksten in zowel Engels, als Frans, Duits en Nederlands. Dus ideaal om je kaartje mee af te maken. 


Persoonlijk vind ik de kaartjes echt heel leuk geworden en je kunt zoveel kanten op met dit DSP. Niet alleen maar landschappen, maar ook prachtige achtergronden. Het enige wat je nodig hebt is een basiskaart van 21 cm bij 14,5 cm, lange zijde gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen EN een combinatie uit het Trimming The Town DSP pakket. 

Stampin' Up! Trimming the Town DSP Stampin' Up! Trimming the Town DSP

Bestellen:
De hele maand oktober is dit DSP (samen met 14 andere pakketten DSP) in de aanbieding en kun je het bestellen met 15% korting. Heb je vragen over de kaarten, de DSP actie en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!







Wil je de Stamp Along Workshop Thuis-Editie #1 bestellen? 
Klik dan op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten