zondag 25 oktober 2020

Stampin' Up! Herfstslinger

De afgelopen weken heb ik ivm de huidige maatregelen op zeer kleine schaal met een aantal dames een geweldige herfst-slinger gemaakt. Het was wat lastig om de slinger goed op de foto te krijgen, maar ik hoop dat het toch goed zichtbaar is. 

Stampin' Up! Stitched Triangle Dies

Als basis van de vlaggetjes heb ik uit Cajun Craze cardstock 6 driehoeken gestanst met de Stitched Triangle Dies. De letters "Herfst" heb ik gestanst met de Playful Alphabet Dies in de kleur Early Espresso en deze heb ik op rondjes geplakt van Very Vanilla cardstock. De rondjes heb ik geponst met de retired 1" Circle Punch. 

Stampin' Up! Stitched Triangle Dies Stampin' Up! Stitched Triangle Dies

Voor de versieringen heb ik allerlei herfstkleuren voor de dag gehaald zoals Pumpkin Pie, Crushed Curry, Crumb Cake, Soft Suede, Cinnamon Cider en ik heb uit verschillende stansensets de blaadjes/takjes gehaald en deze heb ik gestanst. Geweldig voor alle restantjes cardstock die je vast ergens hebt liggen. Daarna was het heerlijk spelen met al die blaadjes en kleurtjes om ze allemaal op de goede plek te krijgen. Heerlijk werkje om uren mee zoet te zijn. 

Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

En wil jij ook wel eens een workshop van mij volgen maar dan bij jezelf thuis? Dat kan! Vanaf nu kun je de allereerste editie bestellen van de Stamp Along Workshop thuis-editie #1. Wil je hier meer informatie over? Klik dan hier

Heel veel stempelplezier!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten