donderdag 29 oktober 2020

Stampin' Up! Kerstbal maken - tutorial

Het is weer vroeger donker en zo langzaam aan beginnen we weer te denken aan de kerstdagen. Hoe deze eruit zullen gaan zin in de situatie waar we in zitten, weten we nog niet, maar wat ik wel weet dat wij onze tradities gewoon grotendeels door laten gaan. Daar hoort de kerstboom bij EN versiering. Bij het zien van het Trimming The Town Designer Series Paper moest ik gelijk aan zelf een kerstbal maken. Wil je weten hoe? Klik dan op onderstaande foto. 


De zelf te vullen kerstballen heb ik zelf gekocht bij de Action, maar ze zijn op vele plekken te verkrijgen. Om het "schotje" in de bal te maken heb ik met de een-na-grootste ronde stans uit de Layering Circles Dies twee cirkels gestanst uit het Trimming The Town Designer Series Paper. Deze twee cirkels plak je op elkaar. 

Stampin' Up! Trimming the Town dsp Stampin' Up! Trimming the Town dsp

Uit het vel met de huisjes knip je een tweetal kleine huisjes en twee dennebomen. Deze plak je in het midden op de cirkel. Zie de linkerfoto. Let er wel op dat op de achterkant de tekst rechtop staat. Het linker huisje heb ik met Stampin' Dimensionals op de cirkel geplakt. 

Om de kerstbal te vullen doe je in de ene helft wat nep sneeuw. Dan plaats je de cirkel in het midden en daar bovenop giet je weer een bergje met nep sneeuw. Als laatste sluit je de kerstbal en dan ben je klaar. 

Bestellen:
T/m 31 oktober is o.a. de Trimming The Town verkrijgbaar met een korting van 15%. Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten