maandag 2 november 2020

Stampin' Up! You Can Create It kit oktober 2020


Hallo allemaal! Het is 2 november en dat betekent dat ik jullie heel graag wil laten zien wat ik met de You Can Create It kit van de maand oktober heb gemaakt. Een nieuw kwartaal en er zaten deze keer weer prachtige en nieuwe materialen in. Anja Luft en Heiki Fallwickl hebben echt weer een geweldige kit samengesteld. Wil je precies weten wat? Klik dan op onderstaande foto om naar het uitpakfilmpje van de kit te gaan. 


Links zie je een foto van de materialen die in de oktober envelop zaten en rechts zie je de extra materialen. 


In de envelop van oktober zaten twee stukken Magic In This Night Designer Series Paper, een A5 Pretty Peacock cardstock, een A5 Blackberry Bliss cardstock en een stuk Basic Black Glimmer Paper. Als uitgangspunt voor mijn kaart heb ik uit het DSP een zwart/witte mat genomen met de bloemen en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Real Red, Garden Green en Daffodil Delight. Het effect is prachtig al zeg ik het zelf. 

Stampin' Up! Magic in this night dsp

Bij de extra producten zat o.a. een 3 1/8"x 3 1/8" acetate card box. Met een vel Whisper White cardstock heb ik een drietal kaartjes gemaakt van 7,5 cm bij 7,5 cm. Hierop het ik bij twee kaartjes een Basic Black cardstock mat geplakt van 7 cm bij 7 cm en daarop weer een Magic in this Night DSP mat van 6,5 cm bij 6,5 cm. 

Bij het derde kaartje heb ik een mat gesneden van het Basic Black Glimmer Paper van 7 cm bij 3,5 cm en daarom zit een restant stukje DSP van 6,5 cm bij 3 cm. Om de kaarten verder te versieren heb ik de Christmas Gleaming stempelset gebruikt!

Voor de belly band heb ik een strook Whisper White genomen van 2,5 cm breed (oeps ik ben vergeten om op te schrijven hoe lang hij was, sorry) en deze heb ik om het de Acetate Box gevouwen. Daarna heb ik de belly band versierd met de Basic Black Glimmer Paper en de kerstballen gestempeld met Christmas Gleaming stempelset. 

Stampin' Up! Magic in this night dsp


Uiteraard ben ik ook niet vergeten om de 3" x 3" mini envelopjes te bestempelen. 

Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!





























Alanna:










Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig ! 

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Voor het volgende kwartaal kun je uiteraard de kit al bestellen als je dit wilt. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. Wil je de kit bestellen? Stuur mij dan een mailtje op danielle.kassing@gmail.com

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten