woensdag 4 november 2020

Stampin' Up! Super eenvoudige kerstkaart - NL

Hoe leuk is het om post te ontvangen en zeker een zelfgemaakte kaart? Nog leuker is zelf kaarten maken voor een ander! Met kerst verstuur ik een heleboel zelfgemaakte kaarten, maar ondanks dat ik door de weken heen veel kaarten maak (en jullie laat zien), wil het nog wel eens voorkomen dat ik op het laatste moment toch nog een paar extra kaartjes nodig heb. Dit kaartje is ideaal om snel die paar extra kaarten te maken. 


Het enige wat je voor deze kaart nodig hebt, is een basiskaart van (Thick) Whisper White cardstock van 21 cm bij 14,5 cm, lange zijde gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. Daarnaast heb je nog een restantstrookje Whisper White van 1,9 cm bij 10,5 cm nodig en wat restanten Designer Series Paper. Voor mijn kaartje heb ik het prachtige Snowflake Splendor Designer Series Paper gebruikt. 

Stampin' Up! Snowflake Splendor

Met de Stitched Triangle Dies heb ik drie driehoeken in twee maten gestanst uit het prachtige Snowflake Splendor DSP. Deze driehoeken heb ik op de basiskaart geplakt. De kleinste driehoek heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. Op de strook heb ik Merry Christmas gestempeld met Misty Moonlight inkt. De tekst komt uit de Snowman Season stempelset.

Stampin' Up! Snowflake Splendor

Met de Banners Pick a Punch heb de uiteinden van de strook geponst en de strook heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. Als laatste nog een paar Basic Rhinestone Jewels erop en je kerstkaart is klaar. 

En heb ik teveel gezegd? Super eenvoudig toch?

Bestellen:
Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Voor bestellingen kun je mij ook altijd een mail sturen. Ik verzorg deze graag voor je. 

Heel veel stempelplezier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten