maandag 12 oktober 2020

Stampin' Up! Workshop Forever Fern!

Vorige week mocht ik twee dames ontvangen voor een workshop op aanvraag. Samen hebben wij 3 prachtige projecten gemaakt en deze wil ik jullie heel graag laten zien. Wij zijn deze middag aan de gang gegaan met de Natuurlijk voor Altijd (Forever Fern) stempelset. Een prachtige set die je heel veelzijdig kunt gebruiken als je een beetje met de kleuren speelt. De eerste kaart hebben we gemaakt in de traditionele kleuren van de Suite. 

Stampin' Up! Natuurlijk voor altijd Stampin' Up! Natuurlijk voor altijd

Als basis heb ik Garden Green cardstock genomen met daarop een mat Pretty Peacock cardstock. De kleuren waarmee ik gestempeld heb, zijn Pretty Peacock, Garden Green en Pear Pizzazz. Het strookje Designer Series Paper komt uit de Forever Greenery DSP pack. Wist jij dat dit DSP deze maand verkrijgbaar is met 15% korting? Voor de tweede kaart had ik voor een hele andere kleurencombinatie gekozen. 

Stampin' Up! Natuurlijk voor altijd Stampin' Up! Natuurlijk voor altijd

Wat vind jij van deze kleurencombinatie? Als basis heb een kaart genomen van Gorgeous Grape cardstock. Hierop heb ik een mat Bermuda Bay cardstock gebruikt. Op de Whisper White cardstockc heb ik met de Natuurlijk voor Altijd stempelset gestempeld in de kleuren Gorgeous Grape, Bermuda Bay en Pear Pizzazz. Ongeveer dezelfde kaart, maar toch een hele andere vibe. 

Stampin' Up! Natuurlijk voor altijd Stampin' Up! Natuurlijk voor altijd

Als laatste hebben de dames een doosje gemaakt, die ik precies op maat heb ontwikkeld om een aantal 3" x 3" envelopjes in te doen. En voor in die envelopjes hebben ze twee super leuke kleine kaartjes gemaakt van 7,5 cm bij 7,5 cm. Zijn ze niet schattig? Deze kaartjes kun je overal voor gebruiken. Om te posten zijn ze misschien wat te klein, maar denk bijvoorbeeld eens voor aan een bos bloemen, bij een kadootje of als geldenvelopje. Echt super. Op naar de volgende workshop!

Bestellen: 
Heb je vragen over de projecten en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Actie:
De gehele maand oktober ontvang je 15% korting op onderstaande pakken Designer Series Paper.




Heel veel stempelplezier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten