zaterdag 10 oktober 2020

Lovely Stampers Facebook hop - herfst

Welkom bij de Facebookhop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is herfst. Nou, dat is zeker van toepassing deze week, want wat was het een herfstige week zeg! Op zich ook wel weer lekker hoor, lekker knutselen, kaarsjes aan en lekker kneuterig knus. Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb.

Stampin' Up! Puur natuur

Van een stuk Early Espresso cardstock heb ik een basiskaart gemaakt. En met de Nature's Root Dies heb ik uit verschillende stukjes cardstock wat blaadjes gestanst. Ik heb de herfstige kleuren gebruikt zoals Early Espresso, Cajun Craze, Soft Suede en Crumb Cake. Maar ik heb ook Copper Foil gebruikt voor de blaadjes EN de achtergrond.

Stampin' Up! Puur Natuur

Ja je leest het goed, ook voor de achterkant. Met een Stazon inkpad heb ik strepen getrokken op een stuk Copper Foil en op deze manier krijg je echt een geweldig effect. De cirkel van Early Espresso komt uit de Painted Label Dies en de stitched cirkel heb ik gestanst met de Stitched Shapes dies. De tekst op deze kaart komt uit de Nederlandse set "Voorjaarswensen". Omdat de basiskaart donker is, heb ik ook een extra mat toegevoegd aan de binnenkant van de kaart. Deze heb ik uiteraard wel eerst bestempeld met de Nederlandse stempelset "Puur Natuur" met de kleuren Early Espresso en Cajun Craze. 

Stampin' Up! Puur Natuur

Heel eenvoudig, maar prachtig. Het maakt de kaart toch echt wel af. 

Ben je nieuwsgierig wat de andere dames gemaakt hebben? Klik dan hiernaast op de Facebookknop om naar mijn pagina te gaan en van daaruit kun je dan door hoppen naar de rest. 

Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Voor nu wens ik je een heel fijn weekend toe!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten