dinsdag 6 oktober 2020

Stampin' Up! Pattern Play simplestamping kaart - NL

Vandaag wil ik jullie heel graag een heel eenvoudig en super snel kaartje laten zien die ik gemaakt heb met de Pattern Play stempelset. Klik op onderstaande foto om naar mijn nieuwste YouTube tutorial te gaan. 


Afgelopen zaterdag was het Wereld Kaartenmaakdag een aangezien het een heerlijke druilerige dag was, heb ik deze dag een flink aantal kaartjes gemaakt waaronder deze met de Pattern Play stempelset. Deze stempelset leent zich geweldig voor achtergronden zoals deze. 

Stampin' Up! Pattern Play

Op een mat Whisper White cardstock van 8,5 cm bij 12,5 cm heb ik de strepen gestempeld in de kleuren (v.l.n.r.) Seaside Spray, Pacific Point en Night of Navy. Per kleur heb ik twee keer de strepen gestempeld. Dit stuk heb ik op een Whisper White basiskaart geplakt van 21 cm bij 14,5 cm, gerild op 10,5 cm. Als laatste heb ik de 'Just a Note' uit de Posted for You stempelset gestempeld, uitgeponst met de Classic Label Punch en op de kaart geplakt met mini Dimensionals. Dit is super makkelijk toch?

Stampin' Up! Pattern Play

Deze kaart heb ik precies hetzelfde gemaakt alleen heb ik nu de kleuren (v.l.n.r.) Calypso Coral, Real Red en Blackberry Bliss gebruikt. Omdat het deze week #worldcardsendingweek2020 is, ga ik deze kaarten van de week op de post doen. Gewoon om even contact te maken. Want hoe leuk is het om echte post te krijgen. 

Bestellen:
Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruik en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempel- en kijkplezier!












ACTIE!!!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten