vrijdag 2 oktober 2020

Stampin' Up! You Can Create It kit september

Hallo allemaal! Het is 2 oktober en dat betekent dat ik jullie heel graag wil laten zien wat ik met de You Can Create It kit van de maand september heb gemaakt. Dit waren de materialen die deze maand in de envelop zaten. 


In de envelop zaten twee stukken In Good Taste Designer Series Paper, een stuk Basic Gray cardstock en een stuk Shimmery White cardstock. Voor deze maand heb ik de Shimmery White cardstock nog even aan de kant gelegd, want daar wil ik nog heel graag een watercolor kaart mee maken, maar met de rest heb ik het volgende gemaakt.  

Stampin' Up! Way to goat

Van het Basic Gray cardstock heb ik eerst een basiskaart gemaakt en hierop op heb ik een mat In Good Taste DSP geplakt. Verder heb ik de cirkels gestanst met de Layering Circles Dies en de tekst "tag" heb ik gemaakt met de Banners Pick a Punch gebruikt. De tekst en deze geweldige geit komen uit de super grappige Way To Goat stempelset. De geit heb ik ingekleurd met mijn Stampin' Blends in de kleur Smokey Slate. Is hij niet geweldig! 


Uiteraard ben ik ook niet vergeten om de envelop en de binnenkant van de kaart te versieren. Nadat ik deze kaart gemaakt had, had ik nog wat materialen over uit de kit. Daarmee heb ik eigenlijk praktisch dezelfde kaart gemaakt, maar toch is hij heel anders geworden. Oke, er zitten wat kleine veranderingen in, maar het uitgangspunt was hetzelfde hihi......

stampin' Up! Way to goat

Ben jij nieuwsgierig naar wat anderen met de materialen van de maand augustus hebben gemaakt? Dit zijn de projecten van een aantal kit bestellers:


Lida:
 



Marianne: 


Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!































Alanna:







Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig en sommigen echt geniaal bedacht! Die ga ik nog eens een keertje namaken denk ik. 

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Voor het volgende kwartaal kun je uiteraard de kit al bestellen als je dit wilt. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. Wil je de kit bestellen? Klik dan hier om naar het bestelformulier te gaan. 

Heb jij nog niet gezien wat er dit kwartaal allemaal in de kit zit? Klik dan op onderstaande link om naar het uitpakfilmpje van de kit te gaan.  


Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten