woensdag 2 december 2020

Stampin' Up! You Can Create It kit november 2020

 

Hallo allemaal! Ik zit volop in de voorbereidingen voor Sinterklaas op school, maar met het stempelen ben ik al heel druk met de Kerst. Met het prachtige materiaal uit de You Can Create It kit heb ik de volgende projecten gemaakt. Als eerste wil ik je laten zien, hoe ik een een super eenvoudige kerst ster heb gemaakt met het prachtige  Plush Poinsettia DSP, extra materiaal uit de kit. 


Links zie je een foto van de materialen die in de november envelop zaten en rechts zie je de extra materialen. 

You Can Create It kit november Stampin' Up! You Can Create It kit

In de envelop van november zat een stuk Mossy Meadow en Garden Green cardstock, een stuk Brushed Metallic foil, een stuk Poinsettia Place DSP en wat Real Red Rhinestones. Met deze materialen heb ik een leuke giftcardholder gemaakt. 


Stampin' Up! Poinsettia Place DSP YCCI Stampin' Up! Poinsettia Place DSP YCCI

Bij de extra producten zat o.a. een Round Tin. In dit doosje kun je heel makkelijk een kadootje of bijvoorbeeld wat lekkers stoppen. Super leuk om kado te geven aan iemand. 

Stampin' Up! Poinsettia Place DSP YCCI

En met de twee stukken Plush Poinsettia DSP heb ik de kerst ster gemaakt. Wil je weten hoe? Klik dan op de foto bovenaan dit bericht om naar het YouTube filmpje te gaan. Dit is de kerst ster in het licht en in het donker. Deze kerst ster is al eewenoud en er zijn een heleboel basisschool leerlingen die precies weten hoe ze deze ster moeten maken. Het Plush Poinsettia DSP is wel ideaal om deze ster met lichtjes te maken. 

Stampin' Up! Plush Poinsettia YCCI Stampin' Up! Plush Poinsettia YCCI

Deze foto's heb ik toegestuurd gekregen van Lida, één van de YCCI kit bestelsters. Ze heeft twee prachtige projecten gemaakt. 



Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!
























Alanna:










Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig ! 

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Voor het volgende kwartaal kun je uiteraard de kit al bestellen. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. De kit bestel je door het bestelformulier in te vullen. Voor vragen ben ik bereikbaar via danielle.kassing@gmail.com

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!








Klik op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten