zaterdag 28 november 2020

Global Creative INKspirations blog hop - Kerst


Hoi en welkom bij de maandelijkse Global Creative INKspirations blog hop. Samen met Tatiana Tobin uit Australie en Angie McKenzie uit Amerika willen wij jullie heel graag wat inspiratie geven met als thema "Kerst"deze maand. 

Hi and welcome to the monthly Global Creative INKspirations blog hop. Together with Tatiana Tobin from Australia and Angie McKenzie form America we would like to give you some inspiration. The theme of this month is "Christmas".

Als ik aan Kerst denk, dan denk ik aan samenzijn, familie, spelletjes, kaarten sturen, maar ook het geven van kadootjes. Omdat het dit jaar allemaal anders zal gaan dan anders, zullen er dit jaar ook veel meer kadootjes met de post verstuurd worden. Daarom heb ik deze giftcard gemaakt. 

If I am thinking about Christmas I am thinking of being together, family, board games, sending cards, but also gift giving. Because this Christmas will be different than others, I suppose that a lot of gifts will be send by post. That is why I made this gift card.

Stampin' Up! Poinsettia Place DSP

Tijdens een online teammiddag hebben we deze giftcard gemaakt aan de hand van de aanwijzingen van mijn teamgenootje Diana van Otterloo. En het model is zo geweldig, dat ik deze graag met jullie wilde delen, want je kunt hier niet alleen een giftcard in stoppen, maar ook zeker geld. 

During our online team meeting we made this gift card by getting directions from my lovely team member Diana van Otterloo. And I like this one so much, that I just wanted to share it with you all. You can't just put a gift card in it, but also money. 

Werkbeschrijving:
Neem een stuk cardstock van 29,5 cm bij 18 cm en ril deze met de korte zijde boven op 4,5 cm en 13,5 cm. Draai het cardstock een kwartslag en ril beide zijden op 7,3 cm. Vouw de rillijnen en knip de hoeken uit het cardstock. De rest kun je nu dichtvouwen als een doos. Om het geheel te versieren heb je 2 stukjes DSP nodig van 14,2 cm bij 4 cm en 2 stukjes van 6,8 cm bij 8,5 cm. Op zich kun je dit geheel al als giftcard gebruiken, maar ik heb ervoor gekozen om het geheel nog op een stuk cardstock van 17 cm bij 11 cm te plakken. 

Directions:
Take a piece of card stock of 29,5 cm by 18 cm and score with the short side on top at 4,5 cm and 13,5 cm. Turn your card stock a quarter (long side is on top) en score both sides at 7,3 cm. Fold the scoring lines and cut the corner squares out of the card stock. You now can fold it like a box. To decorate you will need 2 pieces of DSP of 14,2 cm by 4 cm and 2 pieces of 6,8 cm by 8,5 cm. You can use this as a gift card, but I have chosen to ad a piece of card stock of 17 cm by 11 cm to the bottom of this card. 

Stampin' Up! Poinsettia Place DSP

Aan de binnenkant van de kaart heb ik een stuk Whisper White cardstock toegevoegd nadat ik het bestempeld had met de Perfectly Plaid stempelset. 

On the inside of the card I added a piece of Whisper White card stock after I stamped it with the Perfectly Plaid stamp set. 

Ben jij net als ik nieuwsgierig naar wat de anderen gemaakt hebben? Klik dan hier om naar de blog van Angie te gaan. 

Do you want to know what the other ladies made? Please click here to go to the blog of Angie.

Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel plezier!
Please have fun!




Deelnemers/Participants:
Tatiana Tobin - Australia
Danielle Kassing - Netherlands

2 opmerkingen:

  1. What a cute and fun card! I love pine cones!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this!!! Such a fun way of opening a gift card - it's like opening a box!!! Perfect for this time of year.

    BeantwoordenVerwijderen