dinsdag 26 januari 2021

Stampin' Up! Lots of heart kaart - tutorial NL

Er staat een nieuw filmpje online! In deze tutorial maak ik een kaartje met de Many Hearts stansen die bij de Lots of Heart bundle hoort. Als je op onderstaande foto klikt, kom je op mijn YouTube kanaal terecht. 


Voor een basiskaart van extra stevig kaartkarton Basic White (21 cm bij 14,5 cm, lange zijde gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen) heb ik een mat Basic White kaartkarton gesneden van 13,5 cm bij 9,5 cm. Hierop heb ik 5 "hartenslingers" geplakt die ik gestanst heb met de Many Hearts dies. Om deze slingers makkelijk op op de kaart te kunnen plakken heb ik op de achterkant van het kaartkarton eerst een stuk Adhesive Sheet geplakt, waardoor de slinger een soort van sticker wordt.

Stampin' Up! Lots of heart bundle

Nadat de "hartenslingers" op de mat zijn, heb ik de mat op de basiskaart geplakt. Met de stansenset heb ik het rode hart en een wit hart gestanst. Deze heb ik op elkaar geplakt en daarna heb ik dit geheel met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt. Het woordje love heb ik met de Well Written Dies gestanst en ook door middel van een stukje Adhesive Sheet op het hart geplakt. 

Stampin' Up! Lots of heart bundle

Om de kaart nog wat extra aan te kleden heb ik een strikje toegevoegd en wat Red Rhinestones. En nu is het kaartje klaar om verstuurd te worden. 

Bestellen:
Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en nog meegenieten van de Sale-A-Bration? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!










Bestel hier de Stamp Along Workshop Thuis-Editie #4



Geen opmerkingen:

Een reactie posten