maandag 25 januari 2021

Stampin' Up! Swapkaart - matchboxkaart

Binnen het team de Lovely Stampers waarin ik zelf zit, kunnen wij, als wij dat zelf willen, elkaar een swapkaartje sturen. Deze maand heb ik dit swapkaartje gemaakt aan de hand van de aanwijzingen van Monique van Meertjes Stempelgeluk. Dit is het kaartje.


Stampin' Up! Darling Donkeys

Stampin' Up! Darling Donkeys

Stampin' Up! Darling Donkeys

Stampin' Up! Darling Donkeys

Het model van dit kaartje is een Matchbox kaart. Je maakt de kaart ook open als een ouderwets luciferdoosje. Op deze kaart heb ik drie verschillende gratis Sale-A-Bration producten gebruikt heb jij gezien welke?


Allereerst de geweldige Darling Donkeys stempelset. Dit is echt een favoriete stempelset op dit moment.


Op wat achtergronden heb ik deze Corner Bouquet stempelset gebruikt. En als laatste......


het prachtige Oh So Ombre Designer Series Paper! Alle drie de producten kun je gratis uitkiezen bij elke € 60,= aan bestellingen (exclusief verzendkosten). Deze actie, de Sale-A-Bration, duurt nog t/m 28 februari a.s.. Dus zit er iets voor je bij? Bestel dan nu door mij een mail te sturen op danielle.kassing@gmail.com.

Heel veel stempelplezier!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten