woensdag 24 februari 2021

Stampin' Up! In Bloom Bundle

Deze week heb ik vakantie en ik ben al heerlijk de hele week bezig om de Stamp Along Workshop Thuis-Edtie #5 te ontwikkelen. De projecten zijn allemaal klaar, maar nu moeten ze allemaal nog opgenomen worden. Om naast deze projecten nog wat extra inspiratie te geven, heb ik deze kaart gemaakt. In onderstaand filmpje leg ik je uit hoe ik de kaart gemaakt heb. 


De kaart zelf is heel simpel, het is de aankleding die hem zo mooi maakt. Ik heb een basiskaart genomen van Basic White cardstock van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen. Voor hier bovenop heb ik een mat Basic White cardstock gesneden van 9,5 cm bij 13,5 cm. 

Stampin' Up! In bloom bundle

Op deze mat heb ik het diagonaal bestempeld met de In Bloom stempelset. Ik heb de kleuren Daffodil Delight, Seaside Spray, Poppy Parade en Blackberry Bliss gebruikt. Op de kaart lijkt het net of ik nog meer kleuren heb gebruikt, maar door al dan niet af te stempelen, kun je verschillende kleurscharkeringen maken. Met de Pierced Blooms Dies heb ik de bloemen gestanst uit het bijpassende cardstock en deze heb ik op de kaart geplakt. 

Stampin' Up! In bloom bundle

In de video heb ik praktisch hetzelfde kaartje gemaakt, alleen voor deze kaart heb ik de kleuren Bermuda Bay, Night of Navy, Seaside Spray en Pretty Peacock gebruikt. Zo zie maar je dat je dus twee hele verschillende kaartjes kunt maken door een hele andere kleurensamenstelling. 

Dit kaartje heb ik dus gemaakt ter inspiratie voor mijn Stamp Along Workshop Thuis-Editie. Dit pakket kost € 22,50 inclusief verzending en kun je nog bestellen t/m 28 februari a.s. Wil jij het pakket bestellen? Klik dan hier om naar het bestelfomulier te gaan. 


Heb je vragen? Wil je een bestelling plaatsen? Wil je het Stamp Along Workshop Thuis-Editie #5 pakket bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten