zaterdag 20 februari 2021

Lovely Stampers Video Hop - Favoriete kleur

 

Vandaag doe ik mee aan de video hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is "Favoriete kleur". Nu hoop ik dat ik verrassend ben, maar ik ben lid van Team Bermuda Bay net als Ine en volgens mij ook Simone. Dus als je bij mij als laatste in de hop terecht komt, dan heb je deze prachige kleur al veel voorbij zien komen ben ik bang. 

Dit is de video van het kaartje die ik speciaal voor deze hop gemaakt heb. 


Als basis heb ik een stuk Basic White cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. Hierop heb ik een mat Bermuda Bay cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm. 

Stampin' Up! Tailored Tag Punch

Daarna heb ik een mat Basic White genomen van 9,5 cm bij 13,5 cm en hierop heb ik verschillende tags geplakt die ik uitgeponst heb met de Tailored Tag punch. Uiteraard heb ik Bermuda Bay in de hoofdrol gezet, maar ik heb ook tags geponst uit het prachtige Butterfly Bijou Designer Series Paper die vanaf 2 maart te verkrijgen is. Dit prachtige DSP kleurt perfect bij mijn favoriete Bermuda Bay. Je hebt ongeveer 11 a 12 tags nodig om deze kaart te maken. 

Stampin' Up! Tailored Tag Punch

De tekst Happy Birthday komt uit de gratis stempelset Approaching Perfection die je nog tot einde van deze maand gratis kunt uitkiezen bij een bestelling van € 60,=. De vlinder heb ik gestanst met de geweldige Brilliant Wings dies, welke onderdeel uitmaakt van de Butterfly Brilliance Bundle. Hierover snel meer op mijn blog!

Stampin' Up! Tailored Tag Punch

Om je te laten zien dat elke combinatie mogelijk is, heb ik van dezelfde kaart ook een zwart/wit versie gemaakt. Hiervoor heb ik het True Love DSP gebruikt! In welke kleur zou jij hem maken?

Als je mijn video hebt gekeken, kun je verder hoppen naar mijn lieve teamgenootje Elly. Hieronder zal ik een overzicht plaatsen van alle video's.

Heel veel kijkplezier!










deelnemers:


Wil jij de Stamp Along Workshop Thuis-Editie bestellen? 
Klik dan op de foto om naar het bestelformulier te gaan. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten