woensdag 17 februari 2021

Stampin' Up! Approaching Perfection - SAB kaartje

De Sale-A-Bration is nog in volle gang. Tot en met 28 februari a.s. kun je nog steeds gratis producten kiezen uit de Sale-A-Bration brochure voor elke € 60,= aan bestellingen. 

De afgelopen weken heb ik je al wat kaarten laten zien die ik gemaakt heb met de gratis producten uit deze brochure. Vandaag wil ik jou een super eenvoudig kaartje laten zien met de Approaching Perfection stempelset. Klik op onderstaande foto om naar de video te gaan. 


Omdat de stempelset alleen maar uit teksten bestaat, heb ik ervoor gekozen om juist een achtergrond te stempelen met deze teksten. Door ze te combineren met de ballonnen en kaarsjes krijg je dit als resultaat. 

Stampin' Up! Approaching Perfection

Als basis heb ik een stuk Basic White cardstock gebruikt van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb gerild op 10,5 cm. Hierop heb ik een stuk Basic Black cardstock geplakt van 14 cm bij 10 cm. Als laatste heb ik een mat Basic White cardstock genomen van 13,5 cm bij 9,5 cm en deze heb ik bestempeld met de verschillende stempels uit de Approaching Perfection stempelset. Voor bovenstaande kaart heb ik Bermuda Bay inkt gebruikt. In de video gebruik ik Highland Heather inkt. 

Stampin' Up! Approaching Perfection

Op een restant stukje Basic White cardstock heb ik de News Flash stempel gestempeld in Memento Black. Deze heb ik uitgesneden (hoe groot hij precies is, weet ik helaas niet) en daarna op een restant stukje Basic Black geplakt. Ook dit heb ik weer uitgesneden op het oog. Dit geheel heb ik met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt, precies op de plek waar deze stempelafdruk al stond. Om de kleur terug te laten komen heb ik het balkje met News Flash nogmaals gestempeld met Bermuda Bay op een restant stukje. Dit heb ik uitgeknipt en met Mini Dimensionals op het vierkant geplakt. 

Vind jij de teksten uit de Approaching Perfection stempelset ook zo geweldig? Doe dan nu een bestelling van € 60,= en bestel deze set gratis mee. Dit kan nog tot einde van deze maand. 

Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Graag tot een volgende keer!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten