dinsdag 2 februari 2021

Stampin' Up! You Can Create It kit januari 2021

Ben jij benieuwd wat ik met de januari envelop heb gemaakt van de You Can Create it kit? Laten we eerst eens gaan kijken wat er in de envelop zat en welke extra materialen er in de kit zaten. 

Op de linkerfoto kun je zien wat er in de januari envelop zat. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 

YCCI kit januari YCCI kit kwartaal 1 2021

Uit de extra materialen heb ik de Love You Always Treat Box genomen en deze heb ik bekleed met een mat Blushing Bride cardstock en daar bovenop een mat van het prachtige Love You Always Specialty Designer Series Paper. 

Stampin' Up! Love You Always DSP

Om de Treat Box nog extra te versieren heb ik naast een wit hart ook de bloemetjes en het randje van het hart uitgestanst uit het stuk Love You Always Foil. Hiervoor heb ik de Many Hearts stansen gebruikt. Als laatste heb ik een strik gemaakt van het prachtige Blushing Bride Metallic Ribbon en daaraan heb ik de Heart Charm bevestigd. 

Voor in het doosje heb ik een stukje vloeipapier genomen (je kunt hier prima het vloeipapier voor gebruiken waarin de kit verpakt was) en hierop heb ik gestempeld met een bloemetje uit de Lots of Heart stempelset. Uiteraard heb ik hier ook Blushing Bride inkt gebruikt, zodat het allemaal perfect op elkaar afgestemd is. 

Stampin' Up! Love You Always DSP

Het enige wat ik mij nu nog moet bedenken, is wat ik in het kadootje zal stoppen en aan wie ik het kado zal gaan doen. 

Wil jij weten wat een aantal van de YCCI kit bestellers hebben gemaakt met de januari envelop? Kijk dan snel hieronder.

Irma:       

Marianne:

Mary:


Marion: 


Carla:



Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!

























Alanna:














Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 


Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten