woensdag 31 maart 2021

Stampin' Up! Designer Series Paper in de hoofdrol

Ik was alvast bedank kaartjes aan het maken die ik bij de You Can Create It kit en mijn Stamp Along Workshop Thuis-Editie wil stoppen en toen dacht ik.... waarom laat ik jullie niet zien hoe makkelijk het is om meerdere kaartjes tegelijk te maken. Klik op onderstaande foto om naar mijn YouTube video te gaan. 


Dit kaartje is echt heel makkelijk om te maken. Allereerst heb je uiteraard 4x een basiskaart nodig van 21 cm bij 14,5 cm (met lange zijde boven gerild op 10,5 cm). 

Neem een stuk DSP van 15,2 cm bij 15,2 cm (6" x 6") en zet op elke zijde een markering op 4 cm vanaf de linkerkant. Trek nu een lijn van de markering op de bovenste zijde naar de markering op de onderste zijde. Draai het DSP een kwartslag en doe hier hetzelfde. 

Plak dit stuk DSP op een stuk cardstock van een bijpassende kleur van 15,7 cm bij 15,7 cm. Snij hierna het cardstock met DSP precies op de lijnen die je bij de vorige stap hebt gemaakt. Je hebt nu 4 stukken die je elk op een basiskaart kunt plakken in de linker bovenhoek. 

Stempel je tekst op de basiskaart en plak er eventueel nog wat Rhinestones of andere embellishments op als je dat leuk vindt. Je kaartje is nu klaar. 

Stampin' Up! DSP in de hoofdrol   Stampin' Up! DSP in de hoofdrol

Op deze manier kun je heel makkelijk en snel een stapel kaartjes maken. Het Designer Series Paper maakt de kaart. Het DSP dat ik voor deze twee kaartjes gebruikt heb, zal helaas niet meegaan in de nieuwe jaarcatalogus. Staat dit DSP nog op je verlanglijst? Bestel het dan snel, want OP = OP!

Graag wil ik ook nog onder de aandacht brengen, dat je alleen vandaag, 31 maart, nog de nieuwe You Can Create It kit en mijn Stamp Along Workshop Thuis-Editie #6 kunt bestellen. 

De You Can Create It kit, laat je kennismaken met verschillende producten van Stampin' Up!. Met deze producten kun je zelf de leukste projecten maken. Deze kit kost € 17,50 inclusief verzending. Klik hier om naar het bestelformulier te gaan. 

De Stamp Along Workshop Thuis-Editie is echt een workshoppakket. Je ontvangt een met zorg samengesteld pakket waarmee je 5 kaarten/projecten kunt maken aan de hand van een werkbeschrijving en/of 5 stap voor stap video tutorials.  Dit pakket kost € 22,50 inclusief verzending. Kom je het pakket bij mij thuis ophalen, dan hoef je uiteraard de verzendkosten niet te betalen en kost het pakket € 18,50. Klik hier om naar het bestelformulier te gaan. 

Bestellen:
Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten