vrijdag 2 april 2021

Stampin' Up! You Can Create It kit maart 2021

 

Het prachtige Sand and Sea Designer Series Paper had deze maand een hoofdrol. Op de linkerfoto kun je zien wat er in de maart envelop zat. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 

Stampin' Up!  YCCI kit kwartaal 1 2021

Voor mijn project heb ik als basis een envelop uit de kit gebruikt en hiervan heb ik een super eenvoudige Giftcard houder gemaakt.   

Stampin' Up! Sand and Sea dsp

Als eerste heb ik een envelop genomen uit de kit en deze heb ik voor deze giftcardhouder eerst dichtgeplakt. Daarna heb ik een piepklein strookje van beide korte zijdes gesneden, zodat er een opening ontstond. Met de klep naar voren heb ik, met de lange zijde boven gerild op 4 cm. Dit geheel heb ik dubbel gevouwen en dit klepje heb ik vastgeplakt met wat Multipurpose lijm. Dit is de pocket voor de giftcard. 

Stampin' Up! Sand and Sea dsp

Daarna heb ik de envelop versierd met Seaside Spray cardstock en het stukje Sand and Sea Designer Series Paper uit de kit. Voor in het grote gedeelte van de giftcardhouder heb ik een extra kaart gemaakt, zodat je hier iets op kunt schrijven. Je kunt hiervoor ook eventueel de achterkant van de giftcardhouder gebruiken. 

Als laatste heb ik het stuk Pearledescent Specialty Paper genomen en deze heb ik embost met de Seashells 3D embossing folder. Alle onderdelen heb ik uitgeknipt en o.a. het zeewier heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends. 

Wil jij weten wat een aantal van de YCCI kit bestellers hebben gemaakt met de envelop van maart? Kijk dan snel hieronder.

Irma:       



Antonette:
 
 


Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!




















Alanna:















Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 


Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!


1 opmerking:

  1. mooie creaties zijn er gemaakt :)
    maar....sinds wanneer woon jij in France???? Danielle Kassing – France

    BeantwoordenVerwijderen