donderdag 18 maart 2021

Stampin' Up! Project Lovely Stampers teamdag

Afgelopen zaterdag had ik een teamdag van de Lovely Stampers onder leiding van Hélène den Breejen. Samen met 46 andere teamgenoten hebben wij dit geweldige project gemaakt. Hoe ik dit project precies gemaakt heb, zal ik in deze blog niet uitleggen, aangezien het ontwerp van Hélène is. Maar wie weet komt er ooit een workshop voorbij waarin wij deze zullen gaan maken. 

In de ochtend hebben we deze envelop gemaakt.

Stampin' Up! Hydrangea Hill

Voor in deze envelop hebben we ook nog een prachtige kaart gemaakt. 

Stampin' Up! Hydrangea Hill

Na de teamdag heb ik de binnenkant van de "kaart" nog verder versierd. Er is zoveel mogelijk. Ik zou hier graag nog een aantal foto's in willen verwerken. 

Stampin' Up! Hydrangea Hill

Is het niet een prachtig project? Hélène, dankjewel voor een geweldige teamdag en graag tot de volgende!

Heel veel stempelplezier!










Bestel nu de nieuwe Stamp Along Workshop Thuis-Editie #6
Klik hier om naar het bestelformulier te gaan



Bestel nu de nieuwe You Can Create It kit
Klik hier om naar het bestelformulier te gaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten