zaterdag 20 maart 2021

Lovely Stampers Video Hop

Vandaag houden de Lovely Stampers een video hop op onze YouTube kanalen. Samen met nog 7 teamgenootjes willen wij je graag wat inspiratie geven met de prachtige producten van Stampin' Up!. Ben jij benieuwd wat ik gemaakt heb? Klik dan snel op onderstaande foto om naar mijn YouTube video te gaan. 


Als eerste heb ik de achtergrond gemaakt voor mijn kaartje. Hiervoor heb ik een stukje aquarelpapier Fluid 100 gebruikt. Je kunt dit eventueel ook op een stukje Basic White cardstock doen, maar dan zal je papier wel veel meer bobbelen en het resultaat op aquarelpapier zal een stuk mooier zijn. 

Voor de achtergrond van mijn kaart heb ik een Clear Block maat E genomen en deze heb ik beïnkt met de kleuren Blushing Bride, Magenta Madness en Poppy Parade. Daarna heb ik met de Stampin' Spritzer er wat water op gespoten en dit heb ik gestempeld op het stukje Aquarelpapier. Nadat alles opgedroogd was, heb ik puur en alleen het beinkte stuk uitgesneden en dit geheel heb ik op een basiskaart geplakt. 

Stampin' Up! Butterfly Brilliance

Met de Butterfly Brilliance stempelset heb ik met Memento inkt de vlinders gestempeld en deze heb ik uitgestanst met de Wings Brilliant Dies. Van deze 6 vlinders heb ik er twee uitgezocht en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Poppy Parade, Calypso Coral en Flirty Flamingo. Voor de grootste vlinder heb ik de donkere versies van de Stampin' Blends gebruikt en voor de kleinere vlinder heb ik de lichtere versie. Ook heb ik de Wink of Stella gebruikt om een glimmertje toe te voegen. De vlinders heb ik op de kaart geplakt met onder de vleugels een mini Stampin' Dimensional om toch wat diepte te creeëren. 

Stampin' Up! Butterfly Brilliance

Voor de achtergrond van deze kaart heb ik de kleuren Mint Macaron, Bermuda Bay en Misty Moonlight gebruikt. De vlinders op deze kaart zijn niet gestempeld, maar ze zijn gestanst uit de Butterfly Bijou Designer Series Paper. Iedereen was zo enthousiast over het DSP, dat het DSP inmiddels uitverkocht is. Maar mocht je het DSP in huis hebben, dan kun je de vlinders dus ook prima op je kaart gebruiken. Heb je het DSP niet, dan kun je de vlinders stempelen zoals bij de roze kaart. 

Bestel je de Butterfly Brilliance stempelset en de Wings Brilliant Dies samen, dan ontvang je een extra bundel korting van 10%. 


Vanaf nu te bestellen: de nieuwste Stamp Along Workshop Thuis-Edtie #6. Het thema van dit pakket is lente/vlinders. Bestel het pakket door hier te klikken. 

Bestellen:
Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. 

Fijn weekend en heel graag tot een volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten