zaterdag 10 april 2021

Stampin' Up! Lovely Stampers Facebook Hop

Vandaag houden wij weer onze maandelijkse Lovely Stampers Facebook Hop. Voor deze hop heb ik mij laten inspireren door een aantal onderzetters, die ik van de week bij mijn favoriete budgetwinkel heb gekocht. Elke maand mogen wij ons houden aan een uitdaging en de uitdaging van deze maand is "Cute". Voor mijn project heb ik gekozen voor de Cute Fruit stempelset. Deze set gaat ons helaas verlaten en staat dus niet meer in de nieuwe jaarcatalogus, maar het leuke is wel dat hij op dit moment is afgeprijst van € 19,= naar € 15,20. Op het moment dat ik deze blog schrijf, is de set nog verkrijgbaar, maar omdat het een uitlopende set is, is hij wel verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. 

Stampin' Up! Cute Fruit

Ik wilde voor de onderzetters heel graag een doosje ontwerpen, zodat ik ze leuk op tafel zou kunnen neerleggen, dus heb ik eerst een stuk Basic White cardstock van 25,5 cm bij 14 cm bestempeld met de superleuke stempels uit de Cute Fruit stempelset. De kleuren die ik heb gebruikt zijn Poppy Parade/ Shaded Spruce voor de meloen, Old Olive/Granny Apple Green voor de kiwi en Mango Melody/Pumpkin Pie voor de sinaasappel. 

Stampin' Up! Cute Fruit

Het doosje zelf is een zogenaamde pizzabox. Met de lange zijde boven heb ik het bestempelde cardstock gerild op 2,5 cm - 11,5 cm - 14 cm en 23 cm. Met de korte zijde boven heb ik gerild op 2,5 cm en 11,5 cm. Daarna heb ik de hoekjes ingeknipt en heb ik het geheel als een pizzabox in elkaar geplakt. Zijn de onderzetters niet geweldig? Nu snap je zeker wel waar mijn inspiratie vandaan kwam.

Stampin' Up! Cute Fruit

Deze stempelset is nog bestelbaar zolang de voorraad strekt. Wel is de set in de aanbieding en kost hij € 15,20 ipv € 19,=

Bestellen:
Wil je de stempelset bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. 

Wil je mee hoppen op facebook? Klik dan op het Facebook icoontje in de rechterkolom. Je komt dan op mijn pagina terecht en van daaruit kun je dan gezellig met ons mee hoppen.

Heel veel stempelplezier!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten