zaterdag 15 mei 2021

Lovely Stampers Video Hop - Expressions In Ink


Vandaag houden wij binnen ons Lovely Stampers Team een Video Hop. Samen met een aantal van mijn teamgenootjes, wil ik je graag wat inspiratie geven uit de nieuwe jaarcatalogus. Klik op onderstaande foto om naar mijn YouTube video te gaan. 


Bij dit kaartje doen de prachtige producten van Stampin' Up! echt al het werk. Als eerste heb ik een basiskaart van Basic White cardstock gemaakt van 21 cm bij 14,5 cm, lange zijde gerild op 10,5 cm. Hier bovenop heb ik een stuk gekleurd cardstock geplakt van 14 cm bij 10 cm en daar bovenop heb ik een stuk Expressions In Ink Specialty Designer Series Paper geplakt van 9,5 cm bij 13,5 cm. Het grootste werk is hiermee eigenlijk al gedaan. 

Stampin' Up! Expressions in Ink Specialty DSP

Om de kaart wat exra aan te kleden heb ik een aantal gouden elementen uit het Expressions in Ink Ephemera Pack gebruikt. In dit pakket zitten niet alleen 5 vellen van elk 10 gouden elementen, maar 100 stuks Sequins. Ideaal om te gebruiken op het prachtige DSP waar ook gouden accenten op zitten. De "Hello" uit de Artistically Inked stempelset heb ik op bovenstaande kaart gestempeld in Magenta Madness en op de kaart hieronder met Shaded Spruce. Beide kleuren die veelvuldig in het DSP zitten. 

Stampin' Up! Expressions in Ink Specialty DSP

Ben jij benieuwd welke producten ik gebruikt heb voor de kaarten? Klik dan op bovenstaande foto om naar een overzicht te gaan. 

Bestellen:
Heb je vragen over het project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten