woensdag 19 mei 2021

NL - Stampin' Up! Nothings Better Than

Afgelopen maandag plaatste ik deze kaart op mijn Facebook pagina om mijn nichtje heel veel succes toe te wensen voor haar examens. 

Stampin' Up! Artistically Inked

Ik kreeg zoveel leuke reacties en vragen hoe ik deze achtergrond had gemaakt, dat ik er maar gelijk een video van heb gemaakt. Ben jij ook benieuwd hoe ik deze kaart gemaakt heb? Klik dan op onderstaande foto om naar de tutorial te gaan. 


Als basis van deze kaart heb ik een stuk Basic White cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm, lange zijde gerild op 10,5 cm. En omdat ik de achtergrond heel graag wilde stempelen in Coastal Cabana, heb ik ook een stuk Coastal Cabana cardstock van 10 cm bij 14 cm genomen en deze heb ik op de basiskaart geplakt. Daarna heb ik een stukje Basic White cardstock gesneden van 9,5 cm bij 13,5 cm.

Stampin' Up! Artistically Inked

Hierop heb ik met de Artistically Inked stempelset twee keer de grote "vlek" op volle sterkte gestempeld met Coastal Cabana inkt. Om de vlek wat groter te maken, heb ik de vlek ook nog een aantal keren afgestempeld. Daarna heb ik met mijn Multi Purpose glue op verschillende plekken wat dunne lijntjes lijm getrokken en hierop heb ik de Gilded Leafing, oftewel het imitatie bladgoud, geplakt. Met mijn vingers heb ik het aangeduwd en ervoor gezorgd dat het goed vast zat. Daarna heb ik met een blender brush het restant er vanaf gehaald. Om de kaart te versieren heb ik de Nothing Better Than stempelset gebruikt met de daarbij behorende Love You More Than stansen. Wil je weten welke producten ik precies gebruikt heb voor de kaart? Klik dan op de foto zelf om naar het productoverzicht te gaan. 

Bestellen:
Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg deze graag voor je.  
Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Stuur mij dan ook gerust een mailtje. 

Ook wil ik je graag van deze gelegenheid gebruik maken om je te laten weten dat de nieuwe Stamp Along Workshop Thuis-Editie #8 vanaf nu t/m 31 mei a.s. te bestellen is. Het pakket kost € 22,50 inclusief verzending. Klik op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 


Heel veel stempelplezier!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten