woensdag 26 mei 2021

NL - Stampin' Up! Biggest Wish giftcard

Vandaag wil ik je graag laten zien hoe je op een hele eenvoudige manier een giftcard kunt maken van een basiskaart. Dit is mijn nieuwe tutorial. 

Stampin' Up! Biggest Wish

Als basis neem je een stuk (gekleurd) cardstock van 21 cm bij 14,5 cm en deze ril je met de lange zijde boven op 3,5 cm en 10,5 cm. Vouw de kaart dubbel op de rillijn op 10,5 cm en vouw daarna de rillijn van 3,5 cm naar achteren en maak hier een pocket van. 

Voor de voorkant snij je een stuk cardstock van 6,5 cm bij 14 cm en deze plak je op de voorkant. Hier bovenop komt een stuk cardstock van 6 cm bij 13,5 cm. Voor mijn kaart heb ik dit stuk bestempeld met de Biggest Wish stempelset met behulp van mijn Stamparatus. Uiteraard kun je dit stuk met alles bestempelen en je kunt er zelfs een stukje DSP voor gebruiken. Met de Layering Circles Dies heb ik een cirkel en een scalloped cirkel gestanst en hierop heb ik een geitje gestempeld uit de Way to Goat stempelset. De geitjes heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends. Plak de cirkels op elkaar en dan op de kaart en je giftcard is klaar. 

https://youtu.be/oaPFOObdtLk

Alle producten die ik gebruikt heb voor deze kaart zijn van Stampin' Up! Al deze producten kun je bij mij bestellen. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. 

Heel veel stempelplezier!










Wil jij het Stamp Along Workshop Thuis-Editie #8 bestellen?
Klik dan op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten