dinsdag 15 juni 2021

NL - Stamp Along Workshop Thuis-Editie #9 nu verkrijgbaar

Graag wil ik je laten weten dat vanaf nu t/m 30 juni a.s. de nieuwste Stamp Along Workshop Thuis-Editie #9 te verkrijgen is. Klik op onderstaande foto om naar het uitpakfilmpje te gaan.

Stamp Along Workshop Thuis-Editie

Samen met jou maak ik 5 projecten (kaarten/3d projecten, etc). Je ontvangt per mail een werkbeschrijving van deze 5 projecten. Ook zul je exclusieve toegang krijgen tot 5 stap voor stap video tutorials die ik speciaal en alleen voor de bestellers van dit pakket heb gemaakt.  

Het pakket bestaat uit de volgende producten:
- 1/2 pak Pracht-perzik Designpapier (12 vel 15,2 cm x 30,5 cm) t.w.v. € 7,=
- 1/4 rol Pale Papaya open geweven lint (2,25 meter) t.w.v. 2,13
- 1/3 pack Zilveren en Transparante steentjesmix (60 stuks) t.w.v € 3,83
- 8 vellen gekleurd cardstock (passend bij het DSP) t.w.v. € 3,60
- 4 vellen Basic White cardstock t.w.v. € 1,20
- Diverse gestanste/geponste labels voor de teksten en uitgestanste vormen die je voor je projecten nodig hebt. 
 
De kosten van dit pakket zijn € 22,50 inclusief verzending in een brievenbusdoosje met Track & Trace t.w.v. € 4,10.  
Kom je het pakket bij mij thuis ophalen, dan kost het pakket € 18,50. 

Bestellen kan t/m 30 juni 2021. Klik op onderstaande link om naar het bestelformulier te gaan. 

Op 1 juli zal ik de producten voor het pakket bestellen bij Stampin' Up! Op het moment dat deze bestelling bij mij binnen is, zal ik de workshop verzendklaar maken en naar je toe sturen. 
Echter wil ik voor deze ene keer graag een kleine kanttekening maken. Van 5 t/m 9 juli ben ik op kamp op Texel met de groepen 8 van school. Mocht de bestelling in deze week binnen komen, dan doe ik mijn uiterste best om de workshoppakketten klaar te maken zodra ik terug ben zodat ik ze uiterlijk maandag 12 juli op de bus kan doen. 


Heb je nog vragen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com. Ik help je graag!

Groetjes,














Geen opmerkingen:

Een reactie posten