zaterdag 19 juni 2021

NL - Lovely Stampers Video Hop - Stampin' Up! Plantenpost

 


Vandaag doe ik mee aan de Lovely Stampers Video Hop! Samen met 10 van mijn teamgenoten, willen wij je een heleboel inspiratie geven. In mijn filmpje laat ik je zien, hoe eenvoudig het is om een #simplestamping kaartje te maken. Maar ik laat je ook zien hoe makkelijk het is om dit kaartje wat te "upgraden".


Voor het #simplestamping kaartje heb je alleen maar wat cardstock, inkt en een stempelset nodig. Dit kaartje heb ik als volgt gemaakt:
  1. Snij een stuk Basic White cardstock van 21 cm bij 14,5 cm. Ril deze met de lange zijde boven op 10,5 cm en vouw dit dubbel. Je basiskaart is nu klaar. 
  2. Snij een stukje Basic White cardstock van 7 cm bij 7 cm en stempel hierop de pot met plant. Ik heb hiervoor de nieuwe Nederlandse stempelset Plantenpost gebruikt. De pot heb ik gestempeld in Cinnamon Cider en de blaadjes heb ik gestempeld met Just Jade.
  3. Plak dit vierkantje op een stuk gekleurd cardstock (ik heb Just Jade gebruikt) van 7,5 cm bij 7,5 cm en plak dit geheel met Stampin' Dimensionals (foam) op de kaart. 
  4. Je stempelt de tekst op je kaart en door nog wat Champagne Rhine stones te gebruiken, is je kaart helemaal af. 
  5. Uiteraard kun je ook nog de binnenkant en de envelop bestempelen. 
Stampin' Up! Plantenpost

Een super leuk kaart en lekker snel gemaakt! Super voor als je een keertje weinig tijd hebt of voor als het zo warm is zoals nu en te warm om een kaartje te maken. 

Wil je je kaart net even wat extra's geven volg dat de stappen 1 t/m 3 van hierboven. Snij daarna een stukje bijpassend Bloom Where You're Planted Designer Series Paper van 5,25 cm breed bij 14,5 cm hoog en plak dit stuk DSP op de voorkant van je kaart (aan de linkerzijde). Ga nu verder met stap 4 en 5 van hierboven. Je kaart ziet er nu als volgt uit. 

Stampin' Up! Plantenpost

Super om te zien wat voor een verschil een strookje DSP maakt. De kaarten zelf zijn precies hetzelfde. 

Bestellen:
Vind jij de plantenpost suite nu ook zo leuk en wil je deze, of een aantal producten hieruit, bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Hier kun je uiteraard ook je vragen stellen. 

Elke maand breng ik een workshoppakket uit: de Stamp Along Workshop Thuis-Editie. Het pakket van deze maand is vanaf nu te bestellen en kost € 22,50 inclusief verzending. Kom je het pakket bij mij thuis in IJsselstein ophalen? Dan hoef je uiteraard geen verzendkosten te betalen en dan kost het pakket € 18,50

Bestel nu (tot uiterlijk 30 juni) het pakket door het bestelformulier in te vullen via onderstaande link.
Bestelformulier: https://forms.gle/ci69uCd11SMyaHZp8



Heel veel stempelplezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten