donderdag 24 juni 2021

NL - Stampin' Up! Er is er een jarig hoera hoera....

Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben IK..... Ja, ja, het is mijn verjaardag. 

Traditiegetrouw maak ik op mijn verjaardag voor mijn collega's altijd een klein kadootje en altijd in combinatie met Stampin' Up! Zo heb ik dit jaar deze leuke verpakkingen gemaakt voor lippenbalsems. Wil jij weten hoe? Klik dan snel op onderstaande foto. 


Bij een van mijn favoriete budget winkels vond ik een verpakking met 8 lippenbalsems in vier kleuren. Voornamelijk de kleuren vielen mij op, want ik zag daar gelijk de Stampin' Up! kleuren Highland Heather, Bermuda Bay, Polished Pink en Pale Papaya in. En ik kan daar echt heel blij van worden als iets matched met de kleuren van Stampin' Up!. Het idee ontstond gelijk om een verpakking te maken voor de lippenbalsem. 

Werkbeschrijving:
  • Snij een stuk gekleurd cardstock van 7 cm bij 12 cm en ril deze met de lange zijde boven op 5 cm en 7 cm
  • Snij van dezelfde kleur een strookje van 7 cm bij 2 cm en ril deze met de lange zijde boven op 1,5 cm en 5,5 cm oftewel aan beide kanten op 1,5 cm
  • Vouw alle rillijnen en plak dit kleine strookje op de grotere rechthoeken tegen de vouwlijn aan. Er ontstaat nu een "lusje" waar je je lippenbalsem in kan klemmen. 
  • Snij nu twee stukjes Basic White cardstock van 4,5 cm bij 6,5 cm en plak er eentje in de binnenkant van het mapje. 
  • De andere bestempel/versier je en deze plak je op de voorkant. Ik heb hiervoor de Love You More Than stempelset gebruikt. 
  • Als laatste heb ik er een gaatje in geponst en heb ik het mapje dichtgebonden met een stukje Bakers Twine. 
Stampin' Up! Love you more than

Ik hoop dat mijn collega's er blij mee zullen zijn. Ik vond het in ieder geval heel leuk om ze te maken. 

Actie!
Vandaag is er ook nog een geweldige actie bij Stampin' Up! Bestel je vandaag voor minimaal € 40,= dan neemt Stampin' Up! de verzendkosten voor haar rekening. Jouw bestelling wordt dus gratis naar je toe gestuurd. EN..... omdat ik jarig ben, verleng ik persoonlijk deze actie t/m 30 juni a.s. Dus plaats jij tussen 24 juni en 30 juni bij mij een bestelling van minimaal € 40,=, dan neem ik de verzendkosten van € 5,95 voor mijn rekening en worden de producten gratis bij jou thuis afgeleverd. 

Bestellen:
Stuur je bestelling naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Wil je gebruikmaken van deze actie? Stuur mij dan een mail met je bestelling. Het is helaas niet mogelijk om de verzendkosten met je te verrekenen als je in mijn webshop besteld. Dus... stuur een email. 


Heel veel stempelplezier!

Groetjes,












Geen opmerkingen:

Een reactie posten