woensdag 2 juni 2021

NL- Stampin' Up! You Can Create It kit

Vandaag ben ik heerlijk aan de slag gegaan met de You Can Create It kit en de envelop van de maand mei! Oke, oke een beetje laat, maar het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf hihi...... Ben jij benieuwd waar ik deze maand mee mocht werken? Op de linkerfoto kun je zien wat er in de mei envelop zat. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 
 

Deze maand staat het Ice Cream Corner Designer Series Paper centraal. Dit DSP is nog te verkrijgen t/m 30 juni a.s. of zolang de voorraad strekt. Vind jij dit DSP net zo geweldig als ik? Wacht dan niet te lang met bestellen. Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb met de materialen uit de kit. 

Stampin' Up! Ice Cream Corner DSP

Na het zien van de YouTube videos van mijn teamgenootjes Ine van MadebyInepie en Jenny van Paperpower wilde ik het gewoon zelf een keertje proberen. Een achtergrond gemaakt met Stampin' Blends in combinatie met 96% alcohol. En bedankt dames, nu ben ik verslaafd! Aan de techniek dan he..... 

Hoe geweldig is dit! Voor de achtergrond heb ik een stuk Vellum genomen uit de extra materialen en hierop heb ik met de Stampin' Blends gewoon een aantal vlekken gekleurd (ik heb de kleuren Bermuda Bay, Granny Apple Green, Highland Heather, Flirty Flamingo en Rich Razzleberry gebruikt). Toen ik alles gekleurd had, heb ik er met een kwast en 96% alcohol allemaal stipjes opgezet. En dit is het resultaat! Geweldig toch? En elke keer dat je dit doet is het resultaat anders. Zo gaaf! 

Stampin' Up! Ice Cream Corner DSP

Om de kleuren nog meer uit te laten komen, heb ik het Vellum op een stuk Basic White cardstock geplakt en dit geheel heb ik op de kaart met mat geplakt.  Uit het stukje DSP uit mijn You Can Create It kit heb ik de ijsjes geknipt en deze heb ik op de kaart geplakt. De Resin Hearts heb ik trouwens eerst gekleurd met de Stampin' Blends voordat ik ze op de kaart plakte, zodat ze mooi in dezelfde kleur zouden zijn. 

Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar hun website!



















Alanna:
















Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Bestellen: 
Vanaf nu is de nieuwe You Can Create It kit weer te bestellen. De kit kost € 17,50 inclusief verzending en zal rond 15 juli naar je toegestuurd worden. Heb jij interesse? Klik dan op onderstaande link om naar het bestelformulier te gaan. 


Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten