dinsdag 3 augustus 2021

Stampin' Up! Nieuwe mini-catalogus en Sale-A-Bration

Vandaag is het een speciale dag, want niet alleen gaat de nieuwe Juli-December mini-catalogus van start, maar we vieren ook Sale-A-Bration en wel t/m 30 september 2021. Tijdens de Sale-A-Bration mag je voor elke € 60,= aan bestellingen (exclusief verzendkosten) een gratis product uitzoeken uit onderstaande Sale-A-Bration brochure (klik op de foto om naar de digitale versie te gaan).


Wil jij tijdens de Sale-A-Bration lid worden van mijn Team Stamp Along en wil jij vanaf nu minimaal 20% korting op alle Stampin' Up! producten? Stap dan nu in, want tijdens de Sale-A-Bration mag je niet alleen je eigen productpakket samenstellen t.w.v. € 175,= terwijl je hier maar € 129,= voor hoeft te betalen, maar je mag ook gratis één van de geselecteerde productbundels meebestellen. 



Met de Penguin Playmates Designer Series Paper uit de Sale-A-Bration brochure heb ik een super leuke tag gemaakt. Dit is de video tutorial!


Zijn de pinquins niet geweldig! Dit DSP zal de favoriet zijn uit de Sale-A-Bration brochure, dus wil je deze graag hebben? Twijfel dan niet te lang! Het DSP past perfect bij de Pinguin Pret Bundel uit de Juli-December mini-catalogus. Heb jij de nieuwe catalogus al gezien? Nee? Klik op onderstaande foto om naar de digitale versie van de catalogus te gaan. 


Heb je vragen of kan ik een bestelling voor je verzorgen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en dan zorg ik hier graag voor. 

Heel veel stempelplezier!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten