maandag 2 augustus 2021

Stampin' Up! You Can Create It kit - juli 2021

Vandaag ben ik heerlijk aan de slag gegaan met de You Can Create It kit en de envelop van de maand juli! Anja Luft en Heike Fallwickl hebben weer een prachtige kit samengesteld. Voor mij is het zomervakantie (ik werk op een basisschool) en hoe heerlijk is het dan om met de Sweet as a Peach bundle aan de slag te mogen gaan! Op de linkerfoto staan de producten waarmee ik deze maand aan de slag kon gaan. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 

 

Wat een super pakket is het weer dit kwartaal zeg! Zoals ik al aangaf staat het You're A Peach Designer Series Paper centraal. Dit zijn de kaartjes die ik ermee gemaakt heb. 

Stampin' Up! you're a peach dsp

Voor dit kaartje heb ik de verschillende kanten van het DSP gebruikt en als basis het stuk Pear Pizzazz cardstock. Om de perzikken zo mooi te krijgen heb ik de stempel zelf eerst beinkt met Mango Melody en daarna heb ik de Sponge Dauber uit de YCCI kit genomen en met Calypso Coral heb ik wat extra inkt op de stempel gedaan. Als je je stempel dan afdrukt op het cardstock dan ontstaat er dat mooie samenspel tussen de kleuren. 

Stampin' Up! you're a peach dsp

Met het restant van de materialen en het overgebleven stukje Calypso Coral cardstock heb ik dit kaartje gemaakt. En voor dit kaartje heb ik niet de perzikken centraal gezet, maar de bloesem. Ook hier heb ik de techniek met de Sponge Dauber toegepast. 

Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar hun website! Door de vakantie periode kan het zijn, dat nog niet iedereen haar project heeft ingeleverd. Het kan dus zijn, dat ik de foto van het project later zal toevoegen. 




















Alanna:


















Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Bestellen: 
Helaas is deze kit niet meer te bestellen, maar hou mijn blog in de gaten, want vanaf 2 september zal de nieuwe kwartaal kit weer te bestellen zijn. De kit kost € 17,50 inclusief verzending en zal rond 15 oktober naar je toegestuurd worden. Heb jij interesse? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com

Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten