zaterdag 11 september 2021

Stampin' Up! Lovely Stampers Facebook Hop - Sale-A-Bration

Vandaag hebben wij binnen ons team de Lovely Stampers weer voor het eerst een Facebook hop zo na de zomervakantie. En er doen maar liefst 20 dames mee met de hop, dus ik zou zeggen meer dan genoeg inspiratie of niet?

Voor de hop van vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een aantal producten uit de Sale-A-Bration die wij op dit moment nog steeds vieren. Tijdens de Sale-A-Bration mag je voor elke € 60,= aan bestellingen (exclusief verzending) een gratis product uit de Sale-A-Bration brochure kiezen. Wil jij weten wat je zoal gratis kunt verdienen? Klik hier om naar de digitale versie van de catalogus te gaan. 

Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb. 

Stampin' Up! Pinguin Pret

Als eerste heb ik zelf een achtergrond gestempeld in de kleuren Misty Moonlight (donkerblauw), Just Jade (groen), Fresh Freesia (paars), Calypso Coral (koraal), Balmy blue (licht blauw) en Memento Black inkt (zwart). Met de gratis stempelset Textures & Frames heb ik de cirkels gestempeld. 

Stampin' Up! Textures & Frames

Uit deze achtergrond heb ik met de Layering Circle Dies drie cirkels gestanst en daarna heb ik deze mat met Stampin' Dimensionals op een Basic White basiskaart geplakt. Met de Pinguin Builder Punch heb ik drie pinguins geponst en deze heb ik zo "achter" de gaten geplakt dat het net lijkt dat ze door de gaten heen gluren. 

Om de gaten heen heb ik een randje met de Be Dazzling Specialty Paper geplakt. Dit randje heb ik ook gemaakt met de Layering Circle Dies. Wist je dat je dit DSP ook gratis kunt verdienen bij een bestelling van € 60,=? 

Stampin' Up! Be dazzling DSP

Als je van glitters houdt, dan MOET je dit gewoon hebben. Ondanks dat ik dit echt prachtig DSP vind, vind ik het persoonlijk wel moeilijk om te verwerken. 

Sale-A-Bration duurt nog t/m 30 september a.s. Heb je vragen? Stel ze gerust. 

Tijdens de Sale-A-Bration hebben wij ook een prachtig aanbod, als je een starterspakket wilt bestellen. Het pakket kost € 129,=, maar je mag voor € 175,= aan producten uitzoeken uit de lopende catalogi. Dit is altijd al zo, maar nu mag je ook nog eens gratis een bundel uitzoeken uit een lijst met geselecteerde bundels. Daarnaast ontvang je vanaf dat moment ook minimaal 20% korting op de volgende bestellingen die je doet en word je onderdeel van een leuk team waarmee wij o.a. een teammiddag houden en nog veel meer. Wil je hier meer over weten? Klik dan hier of stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com. Ik heet je graag welkom in mijn Team Stamp Along. 

Heb je nog vragen? Stel ze gerust op danielle.kassing@gmail.com. Uiteraard kun je hier ook terecht voor je bestellingen. 

Heel veel stempelplezier!









Nu te bestellen: De nieuwe You Can Create It kit! kwartaal 4 2021
klik op de foto om naar het bestelformulier te gaan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten