zaterdag 18 september 2021

Stampin' Up! Lovely Stampers Video hop - Delicate Dahlia's

Hoi en welkom bij de Lovely Stampers Video hop. Samen met mijn teamgenoten willen wij je graag inspiratie geven met de producten uit de lopende catalogi. Ik heb ervoor gekozen om samen met jullie 2 kaartjes te maken met de Delicate Dahlia's stempelset, die je tijdens de Sale-A-Bration (nog t/m 30 september 2021) gratis kunt meebestellen bij een bestelling van € 120,=. Ben jij benieuwd wat ik gemaakt heb? Klik dan op onderstaande foto om naar mijn gratis YouTube tutorial te gaan. 

Stampin' Up! Delicate Dahlia's

Als eerste laat ik je zien hoe je deze kaart kunt maken met de grote stempels uit de Distinctive stempelset. 

Stampin' Up! Delicate Dahlia's Stampin' Up! Delicate Dahlia's

Om deze kaart te maken heb je een basiskaart nodig van Basic White cardstock van 21 cm bij 14,5 cm, met de lange zijde boven gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen. Hierop stempel je de "opvulling" van de Dahlia zodat er een achtergrond ontstaat. Op een stukje Basic White cardstock van 8 cm bij 8 cm stempel je nogmaals de Dahlia en daar precies bovenop de omlijning van de dahlia. 

Dit stuk cardstock plak je op een stuk Basic Black cardstock van 8,3 cm bij 8,3 cm en dit geheel plak je met Stampin' Dimensionals op een stuk gekleurd cardstock van 9 cm bij 9 cm. Dit geheel plak je op de kaart en je kaart is klaar. Voor mijn kaart heb ik de Congratulations heat embost met witte embossingpoeder op een stukje Basic Black cardstock en ook dit heb ik op de kaart geplakt met Stampin' Dimensionals. 

Stampin' Up! Delicate Dahlia'sStampin' Up! Delicate Dahlia's

Net als bij de vorige kaart, maak je voor deze kaart een basiskaart van Basic White cardstock. Hierop komt een mat gekleurd cardstock van 13,9 cm bij 9,9 cm. Daar bovenop komt nog een mat gekleurd cardstock van 13,6 cm bij 9,6 cm.

Neem een stuk Basic White cardstock van 13,3 cm bij 9,3 cm en bestempel deze in verschillende kleuren met de kleine bloem uit de Delicate Dahlia's stempelset. Maak op deze manier je eigen achtergrond. Ik heb voor mijn kaart de InColors van 2021-2023 genomen, maar elke kleurencombinatie is natuurlijk mogelijk. Voor de tekst heb ik de Double Oval Punch gebruikt. 

Deze stempelset is ideaal om je eigen achtergronden mee te stempelen, maar ook om snel een prachtige kaart te maken. De Delicate Dahlia's stempelset kun je tijdens de Sale-A-Bration gratis uitkiezen bij een bestelling van € 120,=. Wij vieren nog Sale-A-Bration t/m 30 september a.s.. Wil jij deze stempelset graag hebben? Wacht dan niet te lang, want op = op!

Bestellen/vragen:
Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Hier kun je ook terecht voor vragen. 

Heel veel stempelplezier!









Bestel hier de nieuwe You Can Create It kit





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten