woensdag 13 oktober 2021

Around The World On Wednesday Blog Hop - 10 projecten binnen 30 minuten


Hoi en welkom bij de maandelijkse Internationale Around The World on Wednesday blog hop. Het thema van deze maand is eigenlijk meer een challenge. Maak 10 projecten in 30 minuten. Wat een super leuke uitdaging en ik ben benieuwd of dit mij gaat lukken. 

Hi and welcome to the monthly International Around The World on Wednesday blog hop. The theme this month is not really a theme but more of a challenge. The challenge is: Make 10 projects in just 30 minutes. I would love to take this challenge and I wonder if I can do this. 

Stampin' Up! Flower of friendship

Regelmatig maak ik van een bepaald kaartje of tag meerdere exemplaren om bij mijn workshop pakketten te stoppen. Dit is hoe ik dan te werk ga. 
Als eerste ontwerp ik een voorbeeldkaartje of tag en dan pas ga ik aan de slag. Even uitgaande van een kaartje, zorg ik er eerst voor dat alle kaartbasissen worden gesneden, dan de matten Designer Series Paper of cardstock en dan nog de matten waarop ik stempel. Heb je daarnaast nog "losse onderdelen" zoals het bloemetje, dan zorg ik er ook voor dat dit klaar ligt. Als eerste ga ik dan al het stempelwerk doen en dan zet ik alle kaartjes in elkaar. Als je veel kaartjes in een redelijke korte tijd moet maken, dan wil ik je wel aanraden om niet een al te ingewikkelde kaart te ontwerpen. Klik op onderstaande foto om naar mijn YouTube tutorial te gaan om te zien hoe lang ik over deze 10 kaartjes gedaan heb. 

From time to time I need several cards of just one design to add to my workshop at home as a thank you note. This is what I do when I need the cards. 
First I design a card and than I am going to duplicate it. First I cut all card bases, then all layers of Designer Series Paper/card stock and then the layers I stamp on. If I use "loose parts" like the flower on this card I make sure that they are ready to go before I am going to assemble the cards. First of all I am doing all stamping before I am going to assemble all the cards I need, and in this case 10 cards. If you need a lot of cards in just a short time, please make sure that your design is not too complicated. Please click on the picture below to go to my YouTube tutorial and to see how long it took to make these 10 cards. 


En het is gelukt! Binnen 30 minuten! Ik ben best trots op mijzelf. Ben jij benieuwd of het de anderen ook gelukt is om in 30 minuten iets te maken? Hop dan snel door naar Ximena Morales door op onderstaande button te klikken. 

I did it! Within 30 minutes! I am a bit proud of myself. Do you want to know if the others also did it in 30 minutes? Please hop on to Ximena Morales by clicking the button below.


Ik wens je heel veel plezier met deze blog hop en ik ben benieuwd wat jij zou willen maken in 30 minuten. 

I wish you lots of fun hopping our blogs! I am curious what you would like to make in 30 minutes. 

Heel veel stempelplezier.









Deelnemers/participants:

Jan Clothier - NZ

Leonie Stuart - AU

Rochelle Laird-Smith - AU

Cheryll Miller - AU

Danielle Kassing - NL

Ximena Morales - DE

Aurélie Fabre - FR

Mikaela Titheridge - UK

Annette Ball - CA

Angie McKenzie - US

Wendy Lee - US

Chris Smith - US

Tricia Butts - US

Teri West - US








4 opmerkingen:

  1. Great idea to make up multiples of your thank you cards for this challenge Danielle! I love this cute little card! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely set of cards, Danielle! I love this bundle - the perfect set for some quick, easy to reproduce cards. Thanks for hopping with us! x

    BeantwoordenVerwijderen