vrijdag 29 oktober 2021

Global Creative INKspirations Blog Hop - Sweet Stockings Suite


Hoi en welkom bij de Global Creative INKspirations Blog hop! Samen met de geweldige Tatiana Tobin uit Australie en Angie McKenzie uit Amerika willen wij je heel graag wat inspiratie geven met de Sweet Stockings Suite Collection. Ja je hoort het goed. We gaan alle drie aan de slag met dezelfde producten. Ik ben benieuwd wat de anderen gemaakt hebben, maar laat ik eerst maar eens snel zien wat ik gemaakt heb. 

Hi and welcome to the Global Creative INKspirations Blog Hop! Together with the amazing Tatiana Tobin from Australia and Angie McKenzie from America we would like to give you some inspiration with the Sweet Stockings Suite Collection. Yeah, you read it correctly. All the three of us worked with the exact same products. I really want to know what the other ladies made, but before I go and have a look I will show you my card. 

Stampin' Up! Sweet stockings suite collection

Afgelopen maandag werd er binnen ons team een SOL gehouden. Een SOL is een Stamp Online, waarbij je om de paar minuten via, in dit geval Facebook, een aanwijzing krijgt wat je moet doen. Van tevoren weet je niet wat je gaat maken. Het enige wat je te horen krijgt, is welke materialen je nodig hebt. Ik koos voor mijn favoriet het Sweet Stockings Designer Series Paper. En onder leiding van mijn teamgenoot Jenny Menthen van Paper Power, maakten wij deze kaart. Maar dit is niet zomaar een kaart. Let maar op!

Last monday there was a SOL within our team. A SOL is a Stamp OnLine. During this SOL every few minutes you get some information about the next step of the project. The only thing you know in front is the materials you need for the project. And during the SOL itself you figure out what you are making. Jenny Menthen of Paper Power gave us all the clues and we made this card. But this is not just a card. Just watch!

Stampin' Up! Sweet stockings suite collection

Als je de kaart opent, dan zie je dit! Is dit niet ge-WEL-dig! Een kaart zoals deze heb ik nog nooit gemaakt en zelfs nog nooit gezien. Ik weet niet eens hoe deze kaart heet hihi... Ik vind hem in ieder geval super gaaf!

If you open the card, you will see this! Isn't this a-MA-zing? I have never made a card like this. I even haven't seen a card like this ever. I don't even know the name of this fold. I think it is mindblowing!

Stampin' Up! Sweet stockings suite collection

En dit is de "vouw" van opzij. De dieren heb ik allemaal uit het Sweet Stockings DSP geknipt, maar je kunt je voorstellen dat er nog heel veel meer mogelijkheden zijn om te gebruiken voor de kaart. 

And this is the "fold" from the side. All the animals were cut from the Sweet Stockings DSP, but you can imagine that there are lots and lots of other possibilities with other DSP's or even stamp sets. 

Stampin' Up! Sweet stockings suite collection

En dan als laatste dit koppie. Gewoon omdat hij heel veel op mijn eigen hond Indy lijkt. Zeker toen ze nog en stuk jonger was. Alhoewel de grijze neus is juist van nu hihi...

I just want to show you this cutie, because she looks like my own dog Indy. Especially when she was younger. Well, now at almost 14 years old she had the grey nose hihi...

Dit was mijn project voor de hop. Ben jij benieuwd wat de anderen gemaakt hebben? Klik dan hier om naar Angie te gaan. 

This was my project for the hop. Do you want to know what the others made? Pleace click here to go to Angie. 

Ik wens je heel veel inspiratie toe! Wil jij zelf ook aan de slag met deze geweldige producten? Bestel ze dan bij mij door mij een mail te sturen op danielle.kassing@gmail.com

Groetjes,













Participants:
Danielle Kassing - The Netherlands

1 opmerking: