zondag 28 november 2021

Stampin' Up! Uitlopende producten

Met een nieuwe catalogus in aantocht, moeten wij helaas ook afscheid nemen van een heel stel prachtige producten uit de July-December mini-catalogus. Wil jij graag een overzicht van alle producten die ons gaan verlaten? Klik dan op onderstaande foto om naar de PDF te gaan. 


In het overzicht staan echt alle producten die ons gaan verlaten, waarvan heel veel met een korting tot wel 50 %. Deze producten heb ik even voor je op een rijtje gezet. 

















Alle producten zijn verkrijgbaar t/m 31 december a.s. of zolang de voorraad strekt. De voorraad wordt niet meer aangevuld. Staat er nog iets op je verlanglijst of wil je graag iemand een mooi cadeautje geven? Wees er dan snel bij want OP = OP! 

Je kunt via mijn webshop bestellen! Het voordeel hiervan is, dat je gelijk kunt zien wat er nog op voorraad is. Daarnaast wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het magazijn bij jou thuis afgeleverd. Doe je een bestelling van onder de € 200,=? Maak dan gebruik van Hostess code XZHH6ASR
Is je bestelling hoger dan € 200,=, dan ontvang je zelf Stampin' Rewards voor deze bestelling. 

Bestel je liever mee met de verzamelbestelling op 1 december a.s.? Geef dan uiterlijk 30 november a.s. je bestelling door op danielle.kassing@gmail.com en dan zorg ik ervoor dat je bestelling er op 1 december uitgaat. Zodra alle producten dan bij mij binnen is, stuur ik deze naar je toe tegen de geldende verzendkosten. 

Heb je vragen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je zo snel mogelijk een antwoord. 

Heel veel stempelplezier!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten